וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום בליכוד: המשך ההקפאה יערער הקואליציה

15.11.2010 / 11:50

קבוצת הגורמים הניציים בליכוד יתכנסו בלשכתו של השר יולי אדלשטיין ויגבשו דרכי פעולה למלחמה בהקפאה. בין היתר, נבדקת האפשרות שלא לתמוך בתקציב המדינה

התבטאויות נאמני ארץ ישראל בליכוד הולכות ומחריפות על רקע כוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו להכריז על הקפאת בנייה נוספת לשלושה חודשים.

קבוצת הגורמים הניציים בליכוד יתכנסו היום (שני) בלשכתו של השר יולי אדלשטיין ויגבשו דרכי פעולה למלחמה בהקפאה. מלבד לוין ואדלשטיין, ישתתפו בפגישה גם יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין, וחברי הכנסת דני דנון וציפי חוטובלי. אחת האפשרויות שעולות, אם כי סבירותה כרגע נמוכה, היא לא לתמוך בתקציב המדינה. במקביל ייבחנו אופציות פרלמנטריות נוספות.

יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין, אמר הבוקר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "הקפאה נוספת לא תאפשר לי להמשיך לתמוך בקואליציה בנאמנות, כפי שהיה עד עכשיו. במקום שמחסלים את מפעל ההתיישבות - לא אתמוך. מדובר בעניין ערכי פשוט. חשוב לשמור על דרך הליכוד, ואליה אני מחויב".

לפני כן, רמז לוין כי הקפאה נוספת תערער את יסודות הקואליציה. במהלך ניהול ישיבת הוועדה, אמר לוין בהלצה, כי "אני אומר במפורש: ימינו כאן ספורים וזמננו קצר". כאשר ח"כ דוד רותם (ישראל ביתנו) שאל אותו: "זו הצהרה לעיתונות או הערכה?", השיב לוין, כי "זו אמירה מפורשת מתוך ידיעה. בעבר היינו תנועה לאומית ליברלית. הלאומית הלכה, נשארה הליברלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully