וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך חצי שנה: ברק שהה במשך חודש בחו"ל

יהושע בריינר

15.11.2010 / 0:02

שר הביטחון ממריא הלילה לביקור עבודה באירופה וייפגש שם עם בכירי הממשל לביקור עבודה. אלא שבדיקה מעלה כי בחצי השנה האחרונה שהה ברק קרוב לחודש ימים בחו"ל. לשכת ברק: "הנסיעות הן במסגרת תפקידו"

שר הביטחון או שר התיירות? יו"ר מפלגת העבודה ממריא הלילה (שני) למה שמוגדר כ"ביקור עבודה" באירופה, במסגרתו ייפגש עם בכירי ממשל בצרפת ובגרמניה. מלשכת ברק נמסר כי ברק ידון עם בכירי הממשל ב"סוגיות ביטחוניות, בילטראליות, אזוריות ואסטרטגיות". לאחר מכן הוא צפוי להשתתף בכינוס השנתי של האינטרנציונאל הסוציאליסטי בפריז. עם זאת, מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי במשך חצי השנה האחרונה שהה ברק קרוב לחודש ימים מחוץ לישראל.

בשבוע שעבר שב שר הביטחון מביקור בן חמישה ימים בארה"ב ובקנדה, שם השתתף ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס הקהילות היהודיות בניו אורלינס, וכן בכנס ביטחוני שנערך בעיר הליפקס בקנדה. לפני שבועיים, בסוף חודש אוקטובר, שהה ברק שלושה ימים בסלובקיה, לצורך "ביקור עבודה" ופגישות עם ראשי הממשל הסלובקי.

בספטמבר שהה ברק כארבעה ימים בארה"ב, שם, שוב, נפגש עם בכירי מערכת הביטחון והממשל האמריקאי. באותו חודש טס ברק גם לביקור בן יממה במוסקבה וניפגש עם ראש הממשלה ולדימיר פוטין. ביוני וביולי הספיק ברק לשהות כ-13 ימים בארה"ב, שוב, בפגישות עם ראשי הממשל ומערכת הביטחון האמריקאית בשתי טיסות נפרדות. בחודש יוני היה אמור ברק לטוס לפריז, אולם הביקור בוטל בסופו של דבר.

מלשכת יועץ תקשורת שר הביטחון נמסר בתגובה: "שר הביטחון נסע לנסיעות שקשורות לתפקידו כשר הביטחון ולייצוג האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל".

עדכון ראשון: 22:45

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully