וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת חבלה, ירי ורימונים - שגרה בכפר ראמה

קובי מנדל

14.11.2010 / 22:07

משטרת מרחב הגליל מנסה להתמודד עם האלימות הפושה בכפר הערבי שליד כרמיאל. הערב הושלכה לבנת חבלה לעבר נקודת השיטור הקהילתי ובמשטרה משוכנעים: "זאת נקמה"

לבנת חבלה הושלכה הערב (ראשון) לעבר נקודת השיטור הקהילתי בכפר ראמה שליד כרמיאל. במקום לא היו נפגעים, אך נזק נגרם למקום. המקרה אירע בעת שנקודת המשטרה לא הייתה מאוישת.

ממשטרת מרחב הגליל נמסר כי מדובר בנקמה על פעילות המשטרה בשבועות האחרונים בכפר לנוכח התגברות השימוש בנשק חם וברימוני יד. עוד נמסר, כי המשטרה תמשיך בפעילות אכיפה ובכלל זה מול גורמים עברייניים בכפר. "המשטרה לא תירתע מהתמודדות עם כל גורם בכפר. נקודת השיטור הקהילתית תשופץ תוך זמן קצר ותחזור לפעילות סדירה", אמר מפקד משטרת מרחב הגליל תת-ניצב מנחם חבר.

לאחרונה חלה עלייה בשימוש בכלי נשק בכפר, מה שגרם לעלייה בפעילות המשטרתית במקום. כך למשל, מצאו הבוקר שוטרי תחנת אלון ותחנת כרמיאל אקדח שהוסתר באחת החצרות בכפר.

בשבוע שעבר, הושלך מטען חבלה לעבר מספר חנויות בכפר. איש לא נפגע, אך לחנויות, שהיו סגורות באותו זמן, נגרם נזק חיצוני קל. כמו כן, במהלך החודש האחרון אירעו מספר מקרים של השלכות רימוני יד, מטען חבלה וירי בכפר. באחד האירועים נהרג נער בן 16 בשעה שעבד במתקן לשטיפת כלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully