וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד בליכוד? ח"כים שוקלים צעדים נגד ההקפאה

פנחס וולף

14.11.2010 / 20:30

לאחר שרה"מ נתניהו הביע נכונות להכריז על הקפאה נוספת בבנייה בהתנחלויות, החלו מספר ח"כים בליכוד לגבש צעדי מנע. ח"כ דנון: "נשקול צעדים פרלמנטריים"

חברי הכנסת הניצים מהליכוד מתחילים להתגבש לפעולה נגד כוונת ראש הממשלה להכריז על הקפאה נוספת בת שלושה חודשים. מחר (שני) בשעות הצהרים יתכנסו במשכן הכנסת השר יולי אדלשטיין וחברי הכנסת דני דנון, יריב לוין, זאב אלקין וציפי חוטובלי ויחליטו על הצעדים הפרלמנטריים אותם ינקטו.

אחת ההצעות המונחת על השולחן היא הצבעה נגד תקציב המדינה. אם יחליטו חברי הכנסת על הצעד הזה, המשמעות היא יציאה חזיתית נגד ראש הממשלה. עם זאת, ההערכה היא כי המשתתפים יחליטו על צעדים מתונים הרבה יותר.

הערב כינסו ח"כ דנון וראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, עשרות פעילי ליכוד לישיבת חירום נגד ההקפאה. "הרעיון ל'הקפאה 2' הוא עוד סרט רע מבית היוצר של ממשל אובמה", אמר דנון. "תמוה כי תוצאות הבחירות בארה"ב לא הדליקו נורת אזהרה ענקית לאובמה כי הדרך להצדיק את פרס הנובל שלו היא לא דרך לחץ על ישראל. אם נתניהו ילך להקפאה נוספת, יישקלו צעדים פרלמנטריים כהתנגדות להמשך ההקפאה. נפעל ביחד עם מכל המחנה הלאומי לעצור את החרפה הזאת".

מסיקה אמר בכינוס כי "אם חלילה תחודש ההקפאה הגזענית ליהודים בלבד, זו תהיה תחילת הספירה לאחור לסיום הקדנציה של נתניהו כראש הממשלה. אנו נרדוף פוליטית כל שר שלא יתנגד לצעד חמור ובלתי מוסרי בעליל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully