וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להוציא את התוכי מהכובע

א.ב. דן

14.11.2010 / 16:15

הקוסם הכי מפורסם בארץ, דיקו, חושף את חיית המחמד שלו, שגם שורקת לאנשים ברחוב או קוראת להם בשמות

ילדי שנות השמונים אשר גדלו מול הערוץ הראשון והיחידי באותם ימים לא ישכחו את צמד הקוסמים צ'יקו ודיקו, שידעו להפתיע, לרגש ולהפעים. והיום 2011, ניתן לגעת בקסם בחנות בסוף אלנבי, המנוהלת על ידי דיקו ועוזרו המסור יואב. בחנות נמצא גם ג'ורג', תוכי אדום זנב, מסוג ג'אקו הכובש לבבות.

הוא עושה קסמים?

יואב: "זה תוכי שאנחנו מגדלים אותו, אך לא מאלפים למופעים או דברים כאלה. אנחנו דווקא נגד הנושא הזה שמאלפים ומענים חיות בצורה לא יפה. נכנסים פה הורים שקונים לילדים שלהם קסמים. במקרה והם לא קונים אני עושה לו סימן הוא צועק להם "קמצן". אז הם נהיים אדומים..."

דיקו: "מתביישים."

יואב: "ומתביישים. אבל מאז, אני ראיתי כבר שיותר מדי נעלבים- אני הפסקתי את זה."

דיקו: "עכשיו מה קורה? אני אגיד לך מה קורה – אנשים חושבים שאנחנו אומרים להם – לא התוכי. זה לא נעים. אנחנו החנות. בן אדם מסתובב פתאום "קמצן! קמצן!" חושבים זה אני. עוברות פה בחורות הוא שורק, חושבות שזה אני."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיקו וג'ורג' בחנות הקסמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפ הקסום של דיקו – להקיף את התוכי בחברים, מונע דיכאון!

דיקו: "התוכי הזה כל הזמן סביב השעון עם אנשים. עכשיו יש לו הרבה מעריצים ומעריצות באים אליו במיוחד, משחקים איתו ומדברים איתו בחנות. ב??מ?קום לקנות, הוא משחק איתו מדבר איתו לא משעמם לו. אז כל הזמן פה יש לו אקשן. טוב לו. ורוצים גם להביא לו דברים. אנחנו אומרים- לא לתת לו במבות! נותנים לו ביסלי, דברים לאכול, בננות אתה מבין? מפנקים אותו. ואנחנו פה שומרים שלא יתנו לו איזה אוכל שלא יתאים לו. הוא קורא לי כל היום "דיקו דיקו דיקו" כל היום "בוקר טוב דיקו! מה שלומך? דיקו?"

יואב: "התוכי הזה הוא קרוב לגיל ארבע שנים. כשקיבלנו אותו חדש בגיל שלוש חודשים הוא התוכי היחיד בעולם שתלה את עצמו. תלה את עצמו ממש."

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה זאת אומרת? ניסה להתאבד?

יואב: "ניסה להתאבד, לא בידיעתו כמובן. הוא פתח פה בלילה את הדלת. הדלת ננעלה לו פה על הצוואר ובבוקר אנחנו ראינו אותו כמעט מחוסר הכרה. וטרינר לא עזר. היה ממש גוסס. לקחנו אותו לרופא מנתח בבית דגן ד"ר עדי גנץ, עשה לו ניתוח, הציל אותו אחרי כמה ימים. אבל על המחיר אני לא רוצה...אבל זה היה שווה. עכשיו ג'ורג' חי ונושם."

דיקו: "ארבע תוכים היית קונה במחיר הזה. המחיר של הניתוח והטיפול היית קונה ארבע תוכים. עכשיו אני עשיתי את זה פה לא בגלל ש-לא היה לי אליו, עוד לא הייתי קשור אליו הוא היה עוד גוזל. פשוט אני תרמתי לטבע והטבע החזיר לי- החזיר לי בטוב."

ואתה לא יודע מה המין שלו?

דיקו: לא יודע וגם לא מעניין. הוא נראה לי קוקסינל. עכשיו זה באופנה היום (צוחק) כולם יצאו מהארונות, אולי גם הוא י?צ?א..."

יואב: "לא, הוא יושב בכלוב."

דיקו: "הוא י?צ?א מהכלוב יטייל בחנות."

אתה רציני?

דיקו: "כן, בערב הוא בחוץ, חופשי לא נוגע בכלום. תוכי מחונך, יושב על הדלת עושה סיבוב וחוזר על הדלת, זה הכל. הוא יודע שבלילה הוא בחופש. אני מוציא אותו. הוא מטייל בחנות. אני בבוקר בא לראות, הוא יושב על הדלת, מחכה לי שאני אכניס אותו בפנים. כשאני אוכל תפוחי עץ הוא מחכה שאני אגמור. הוא יודע שאת הסוף והאמצע הוא מקבל. הוא בכל חגיגה."

ולמי שרוצה לראות את התוכי: "מרכז הקסמים" – רח' אלנבי 138 תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • תוכי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully