וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה בנושא האברכים זימנה את נציגי הסטודנטים

14.11.2010 / 15:00

הוועדה בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה לבחינת הצעת "חוק האברכים" זימנה את נציגי התאחדות הסטודנטים להציג את עמדתם בפניה. יו"ר ההתאחדות: נתנגד לכל הצעה שלא תכלול שילוב של האברכים בשוק העבודה

הוועדה שהקים ראש הממשלה בנימין נתניהו לבחינת הצעת "חוק האברכים" הזמינה את התאחדות הסטודנטים בישראל להציג את עמדותיה בפניה ביום ראשון הבא. בראש הוועדה עומד מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, וחבריה כוללים נציגים ממשרדי החינוך, האוצר, המשפטים וכן נציגים מהמועצה הלאומית לכלכלה והמוסד ביטוח הלאומי.

איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל, מסר לאחר קבלת ההזמנה כי "עיקר המאבק שלנו הוא על השוויון בנטל, ולכן אנו דורשים את השתלבות האברכים בשוק העבודה. כל הצעה שלא תכלול זאת תהיה הצעה חסרה ולקויה – ואנו נתנגד לה".

שמולי הוסיף כי "המאבק אינו על עוד מלגות לסטודנטים, אלא על דמותה של החברה בישראל בעוד מספר שנים. אני מבקש להודות למנכ"ל משרד ראש הממשלה, מר אייל גבאי, שסבר בצדק כי גם קולם של הסטודנטים צריך להישמע".

בסוף השבוע התקיימה פגישה בין מנהיגות הסטודנטים לשר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק. בפגישה הוצגה הצעת החוק מטעם הסטודנטים שכוללת עידוד תעסוקה בקרב האברכים ושוויון במלגות גם כלפי סטודנטים נזקקים. שר הביטחון אמר במהלך הפגישה כי "ההצעה שהוצגה מטעם מנהיגות הסטודנטים היא רצינית ואחראית וראוי שישמע קולו של ציבור הסטודנטים הנושא בנטל". עוד נמסר כי ברק מתכוון לתמוך בסטודנטים ובהצעתם.

יו"ר התאחדות הסטודנטים שמולי אמר בתגובה כי "אני שמח כי הצעת החוק של הסטודנטים צוברת תאוצה כיוון שהיא הטובה והנכונה ביותר לישראל. גם יציאה לשוק העבודה וגם שוויון. עם זאת עיקר מאבקנו ימשיך להתנהל ברחוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully