וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשה אספקת המים ליישובי הגליל המערבי

קובי מנדל

14.11.2010 / 16:45

חודשה אספקת המים ליישובי הגליל המערבי לאחר שפיצוץ בצינור המוביל מים מקיבוץ כברי דרומה, גרם לניתוק זרם המים באזור למספר שעות. המים עדיין אינם ראויים לשתייה

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

אספקת המים ליישובים במועצה האזורית מטה אשר חודשה אחר הצהריים (ראשון). זאת לאחר שהיא נותקה הבוקר עקב פיצוץ צינור. מהמועצה האזורית מטה אשר נמסר, כי למרות חידוש הזרם, המים אינם ראויים לשתייה.

הפיצוץ בקו מים ראשי של חברת "מקורות", המוביל מים מקיבוץ כברי דרומה, לעבר היישוב שפרעם, גרם להפסקת מים ביישובים רבים ובבתי ספר של המועצה האזורית מטה אשר. קב"ט המועצה האזורית מטה אשר, ישי עפרוני, אמר לוואלה! חדשות, כי "עדי ראייה דיווחו על הצפה גדולה בשדות של קיבוץ שומרת וייתכן ששם נמצא מוקד התקלה".

היישובים שנותקו ממים הם שבי ציון, נס עמים, מושב רגבה והקיבוצים עברון, לוחמי הגטאות, שמרת, כפר מסריק ועין המפרץ. מחלקת הביטחון של מטה אשר העבירה מים ליישובים ולבתי הספר, באמצעות עוקבי מים נגררים בשעות בהן לא הייתה אספקת מים זמינה.

כתבנו לענייני בריאות, אריאל נוי, מוסיף, כי גם בחדרה אירע מקרה דומה, כאשר מאות מתושבי העיר נותקו היום מזרם המים למשך שעות ארוכות בעקבות פיצוץ בקו מים מרכזי בעיר. בעירייה הסבירו כי מדובר בפיצוץ בעורק המים הראשי של העיר, שהותיר בתי מגורים, אך גם בתי קפה וחנויות ללא מים זורמים בשעות הצהריים החמות. אחת מבעלי בתי הקפה בעיר סיפרה לוואלה! חדשות: "בהתחלה נבהלנו ואז ראינו שפריץ של מים והבנו שמישהו פישל ובגדול. בשיא החום המטורף הזה של חודש נובמבר לגרום לתקלה כזאת?", שאלה בכעס.

עדכון ראשון: 13:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully