וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת ת"א: שר האוצר פוגע בתלמידי המחקר

14.11.2010 / 12:15

בעקבות ההחלטה של משרד האוצר להטיל סנקציות כלכליות על אוניברסיטת ת"א ולהקפיא 10% מתקציבה, שיגרו נציגי הסגל הבכיר והזוטר מכתב בו הם טוענים כי "הסנקציות פוגעות ישירות בתלמידי המחקר"

בעקבות ההחלטה של משרד האוצר להקפיא 10% מתקציב הסגל המנהלי, פנו ביום רביעי האחרון יו"ר ועדי הסגל הבכיר והזוטר ויו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב במכתב רשמי לשר האוצר יובל שטייניץ.

בשבוע שעבר פורסם כי משרד האוצר החליט להטיל סנקציות כלכליות על אוניברסיטת תל אביב. שר האוצר, יובל שטייניץ, אישר החלטה של החשב הכללי במשרד האוצר, שוקי אורן, להקפיא 10% מתקציבה של אוניברסיטת תל אביב בגלל חריגות השכר בה, שהתגלו בדו"ח הממונה על השכר האחרון ובדו"חות קודמים.

"התבשרנו בתדהמה כי משרד האוצר החליט להקפיא 10% מתקציבה של אוניברסיטת תל-אביב, עקב כישלון להגיע להסכמה בין המשרד, הנהלת המוסד וארגון הסגל המנהלי במוסד", נאמר במכתב שנשלח לשר האוצר. "צעד זה הינו מקומם וחסר תקדים. מבלי להתייחס לפרטי המחלוקת שבין הארגון לבין משרד האוצר, הרי שמדובר במחלוקת עניינית שאינה מצדיקה חריגה מדפוסי הפעולה המקובלים במחלוקות מסוג זה".

עוד נטען במכתב, כי "בגין מחלוקת על תנאיו של הסגל המנהלי, מונחתת סנקציה הפוגעת ישירות בתלמידי המחקר. כמו כן, ייפגעו תקציבי המחקר שיועמדו לרשות חוקרים וצוותי מחקר ותקטן האפשרות לקליטת חברי סגל חדשים במוסד. אלה יחד יפגעו ברמת ההוראה לה יהיו זכאים הסטודנטים". ועד הסגל הבכיר והזוטר ואגודת הסטודנטים קראו לשוב מיד לשולחן הדיונים ו"לבטל לאלתר את הגזירה".

גורמים במשרד האוצר מסרו לוואלה! חדשות כי "ההחלטה של שר האוצר להקפיא 10% מההעברות התקציביות לאוניברסיטת תל אביב התקבלה לאחר תקופה של שנה וחצי של משא ומתן בלתי פוסק לטיפול בחריגות השכר במוסד. מדובר במספר עבירות שביצעה האוניברסיטה על חוק יסודות התקציב בעת חתימתה על חוזי העסקת עובדים בסגל המנהלי של המוסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully