וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בניסיון רצח אשתו: "היא שיגעה אותי"

איילה חננאל

13.11.2010 / 23:30

חוקרי המשטרה גבו עדות ראשונית מהגבר החשוד בניסיון לרצוח את אשתו ביריות לעיני בתם. במשטרה אומרים כי החשוד הודה שניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד. בעבר התלוננה נגדו האישה אך ביטלה את תלונתה

אורי לנץ

(צילום: יגור מזור ואורי לנץ, עריכת וידאו: דורון שטיין)

הגבר החשוד שירה היום (שבת) באשתו לעיני בתם בנתניה, הודה בפני השוטרים שהגיעו לחקור אותו בבית החולים לניאדו בנתניה, בו הוא מאושפז, במעשים המיוחסים לו. חוקרי המשטרה גבו מהחשוד, מאבטח במתקן רפואי, עדות ראשונית במהלכה הודה בכך שניסה לרצוח את אשתו ולהתאבד. "היא שיגעה אותי", אמר לחוקריו. מצבה של האישה קשה.

מחקירת המשטרה עולה עוד, כי האישה התלוננה נגד בעלה לפני כשנה בגין תקיפה, אך בהמשך ביקשה לחזור בה מתלונתה ולבסוף הוחלט על ידי הפרקליטות שלא להגיש כנגדו כתב אישום.
עוד עולה כי אקדחו נלקח ממנו, אך מאוחר יותר הושב אליו, לאחר שהמשפחה התלוננה על קשיים להתפרנס. היום, על פי החשד, עשה הגבר שימוש באקדח כשירה באשתו מספר פעמים ולאחר מכן ניסה להתאבד.

על פי בדיקת המשטרה, בחודש יולי 2009 פנתה האישה לבית המשפט בדרישה להשיב לבעלה את הנשק שבו החזיק עקב עבודתו כמאבטח. המשטרה התנגדה להחזרת הנשק עד לסיום ההליך הפלילי בתיק. במקביל, פנתה האישה למשטרה ומסרה עדות נוספת בה ביקשה לבטל את התלונה וסיפרה כי היא זו שגרמה לריב ביניהם. בחודש נובמבר 2009 נסגר התיק על ידי פרקליטות מחוז מרכז מהסיבה של חוסר עניין לציבור.

עם סיום ההליך וסגירת התיק לא הייתה מניעה לבקשתם המשותפת של בני הזוג להשבת רשיון הנשק, ועל כן הוא הושב לבעל יחד עם האקדח. הגבר, בן 34, ואשתו בת 25, נמצאו בצהריים כשהם ירויים בדירתם ברחוב האצ"ל בנתניה. עם השניים נמצאה בדירה בתם בת השנתיים כשהיא ללא פגע. כוחות מד"א הגיעו למקום והעניקו לשניים טיפול ראשוני ופינו אותם לבית החולים לניאדו בעיר. גורמי הרווחה פינו את בתם הקטנה של השניים לתחנת המשטרה הסמוכה ומעניקים לה סיוע.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully