וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ירה בעצמו ובאשתו - והתקשר למד"א

אריאל נוי

13.11.2010 / 20:05

מוקדנית מד"א, מיטל טפירו שוחחה עם החשוד בניסיון הרצח בנתניה, זמן קצר לאחר שעל פי החשד ירה באשתו ובעצמו. טפירו: "ניסיתי לדלות פרטים, הוא לא הפסיק לומר שכואב לו"

אורי לנץ

(צילום: יגור מזור ואורי לנץ, עריכת וידאו: דורון שטיין)

החשוד ירה בעצמו ובאשתו - והתקשר למד"א

זמן קצר לאחר שירה על פי החשד בעצמו ובאשתו, התקשר היום (שבת) החשוד בניסיון הרצח בנתניה למוקד מד"א וביקש עזרה. מצדו השני של הקו ענתה לו חובשת בכירה מיטל טפירו, קצינת משמרת במוקד מרחב שרון של ארגון ההצלה. טפירו שחזרה בפני וואלה! חדשות את השיחה עם הבעל, כשהיא מנסה לסייע לפצוע ובמקביל להדריך את צוותי החילוץ כיצד להגיע לדירה.

"קיבלנו קריאה מן המשטרה מגבר שהודיע כי ירה באשתו", סיפרה טפירו, "שלחנו ניידת טיפול נמרץ למקום שצוין. כשהצוות הגיע אל הכתובת, חבריו לא הצליחו למצוא את הדירה מאחר ולבניין היו מספר כניסות. התקשרתי לבעל כדי לברר איפה הדירה. במקביל שוחחתי גם עם הפרמדיק בשטח".

בשלב זה ניסתה טפירו להשאיר את הבעל הפצוע על הקו. "דיברתי איתו בזמן שהוא נאנק מכאבים ובקוצר נשימה", סיפרה. "המשכתי לתחקר אותו וניסיתי לדלות ממנו פרטים על מה שקורה בדירה ועל מצב הנפגעים. הוא התקשה לדבר ונשמע במצוקה. הוא לא הפסיק לומר לי שכואב לו".

כל אותה העת, סרק צוות הפרמדיקים את הכניסות השונות בבניין בניסיון לאתר את הפצועים. טפירו סיפרה כי הפצוע התקשה למסור מיקום מדויק, ואמר רק שהדירה נמצאת בקומה העליונה ולכן "ביקשתי מהצוותים שיתפרשו בכל הקומות העליונות וידפקו בחוזקה על הדלתות, על מנת שאוכל לשמוע באיזו דלת הם נמצאים. לאחר כמה דקות מתוחות מאד שמעתי דפיקות חזקות על הדלת דרך הטלפון אז הבנתי שהם הגיעו לדירה הנכונה. בסיוע המשטרה והכיבוי הדלת נפרצה, והם הגיעו אל הפצועים."

לא פעם ראשונה

מיטל טפירו חברה במד"א מזה 17 שנים. "זו לא פעם ראשונה שאני מוצאת את עצמי עושה עבודות חקירה ובילוש, בנוסף לעבודתי כחובשת בכירה. לעתים אנחנו מוצאים את עצמנו בעבודות חקירה מאומצות על מנת לאתר את הנפגעים, שעשויים להימצא במצב קשה מאד ולא לדעת איפה הם בדיוק".

דובר מד"א זכי הלר סיפר כי כשהצוותים נכנסו לדירה נגלה להם מחזה קשה מאוד. "אישה כבת 25 שכבה ירויה מספר יריות בכניסה לבית ובחדר הסמוך ישב בעלה בן 34 שהוא ירוי גם כן ולצידו ישבה פעוטה בת שנתיים וחצי כשהיא המומה מהמתרחש סביבה". אחרי טיפול ראשוני הצוות פינה את הזוג לבית חולים לניאדו בעיר, במצב קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully