וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 37 רצה להגיע להלווית הטייס "ולהחיותו"

אופק עיני

13.11.2010 / 15:05

גבר בן 37 אשר הינו ככל הנראה מעורער בנפשו נעצר בחולון לאחר שאיים להפריע למהלכה התקין של הלוויתו של רב סרן עמיחי איטקיס, שנהרג בתאונת האימונים סמוך למצפה רמון. על פי החשד, תיכנן הגבר להוציא את הגופה מהקבר ולהחיותה

גבר בן 37 אשר הינו ככל הנראה מעורער בנפשו נעצר היום (שבת) בחולון לאחר שאיים להפריע למהלכה התקין של הלוויתו של רב סרן עמיחי איטקיס, טייס חיל האוויר שנהרג בתאונת האימונים סמוך למצפה רמון ביום רביעי האחרון. הגבר, תושב תל מונד המוכר למשטרה, התקשר לבית הנשיא והודיע כי בכוונתו להגיע אל ההלוויה, להוציא את גופתו של איטקיס מהקבר ולהחיותו.

הלוויותו של איטקיס התקיימה אתמול ללא הפרעה, אך במשטרה נעשו מאמצים רבים על מנת ללכוד את החשוד. מפקד תחנת כפר סבא, סגן ניצב שי אזולאי, סיפר לוואלה! חדשות כי "כל ה-24 שעות האחרון היינו במרתון אחריו. הוא התקשר לבית הנשיא מספר פעמים ואמר שהוא רוצה לחבל במהלך ההלוויה ואם יקברו את הטייס מתכוון להוציא אותו מקברו. בסופו של יום, יחד עם מרחב איילון איתרנו אותו היום בחולון".

רב סרן עמיחי איטקיס, שנהרג בהתרסקות מטוס ה-F16I במכתש רמון, הובא אתמול למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. איטקיס, בן 28 משדה ורבורג, הותיר אחריו זוג הורים ואחות קטנה והיה אמור להתחתן בעוד ארבעה חודשים עם בחירת לבו. לפני 12 שנה איבד עמיחי את אחיו הגדול ברק, שנהרג במהלך שירותו הצבאי כקצין בחיל הים. באתר ההנצחה המוקדש לאח ברק, נכתב כי בין שני האחים שררו אהבת נפש וחברות עמוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully