וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 14 קפץ מגג בי"ס ביבנה ונפצע באורח קשה

אריאל נוי

13.11.2010 / 14:25

נער בן 14 נפצע באורח קשה בראשו לאחר שקפץ מגג בגובה של 3 מטרים בבית ספרו. על פי החשד, הנער הסתנן עם חברו לבית הספר, שהיה נעול, וניסה לקפוץ על רשת הצללה שנקרעה

נער בן 14 נפצע בשעות הצהריים (שבת) באורח קשה לאחר שקפץ מגג ביה"ס ביאליק ברחוב בוכריס ביבנה. הנער, קפץ מגובה של כ-3 מטרים לעבר רשת ההצללה הסמוכה, כדי להשתמש בה כמעין טרמפולינה, אך זו נקרעה והוא נפל ארצה ונחבל בראשו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו בניידת טיפול נמרץ כשהוא מונשם ומורדם לבית החולים תל השומר. מצבו מוגדר יציב.

צוות מד"א שהגיע למקום נתקל בנער נוסף כשהוא בריא ושלם. הוא הפנה את הצוות למקום בו נפל הנער שנפגע. חברו של הצעיר שנפל, הסביר שהנער נפל מגג בית הספר ולא סיפר את הרקע. הפרמדיקים סיפרו כי לאחר שהנשימו והרדימו אותו, החל הנער לפרכס וכי לא היה ברור אם הפרכוסים הם מפגיעת הראש או שמא מגז מזגנים ששאף הנער.

רפ"ק לאה זוהר, דוברת מרחב שפלה במשטרה מסרה לוואלה! חדשות כי "בהתחלה חשבנו שהנערים שאפו גז מזגנים. לאחר מכן, התברר כי מדובר במשחק בין נערים שמטרתו לקפוץ בין גגות. הנער קפץ על רשת ההצללה שנמצאת בשטח בית הספר ונפצע קשה. המשטרה תמשיך בחקירת נסיבות המקרה".

דובר מד"א, זכי הלר מסר שבית הספר ושעריו היו נעולים, ועל כן צוות מד"א שהגיע למקום האירוע הסתייע בצוותי שיטור קהילתי על מנת לפתוח את הגדר ולטפל בנער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully