וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא לשעבר קרטר: חמאס יעביר מכתב משליט

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.11.2010 / 10:39

נשיא ארה"ב לשעבר ג'ימי קרטר אמר ל"אל-ג'זירה" כי בכיר חמאס חאלד משעל הסכים להעביר מכתב מנעם שליט לבנו. כמו כן, הסכים משעל עקרונית להעביר מכתב תשובה מגלעד לאביו

אות חיים מגלעד שליט? נשיא ארה"ב לשעבר ג'ימי קרטר אמר הלילה (שבת) בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-ג'זירה" כי חמאס הביע הסכמה להעביר מכתב מהחייל החטוף גלעד שליט לבני משפחתו. "קיבלתי את הסכמת חמאס ששליט ישלח תשובה לאביו כך שהמהלך הוא דו-כיווני", אמר בהתייחסו למכתב שנשלח מבני משפחתו של שליט אל גלעד.

קרטר סיפר בראיון כי נפגש באחרונה עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל ובמהלך הפגישה קיבל את הסכמתו של משעל למסור את המכתב מנעם שליט לבנו. בנוסף גילה הנשיא האמריקאי לשעבר כי קיבל את הסכמתו של משעל להעביר בחזרה מכתב משליט לבני משפחתו.

לפני כחודש הבהיר מחזיק "תיק שליט" בחמאס, אוסמה אל-מזיני, בראיון לאתר "א-ריסאלה" השייך לארגון כי חמאס לא יעביר יותר מכתבים לחייל החטוף גלעד שליט או ממנו. אל-מזיני הכחיש את הדיווחים לפיהם הצלב האדום העביר לגלעד שליט מכתבים מבני משפחתו באמרו כי כך מנסה ישראל להשיג מידע על שליט: "לאחר שלא הצליחה להשיג שום הישג ביטחוני או מודיעיני, היא מנסה להשיג מידע בדרכים אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully