וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת אישה נמצאה בדירה בת"א

אריאל נוי ואיילה חננאל

12.11.2010 / 19:55

האישה, בעלת אזרחות אריתראית שהיתה בחודש רביעי להריונה, נמצאה בדירה ברחוב בעיר כשעליה סימני אלימות. מד"א נאלץ לקבוע את מותה והמשטרה פתחה בסריקות לאיתור בעלה של האישה

חשד לרצח בתל אביב. גופת אישה בת 27 נמצאה הערב (שישי) בדירה ברחוב חנוך בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של האישה, בעלת אזרחות אריתראית שהיתה בחודש רביעי להריונה. המשטרה ומד"א פרצו לדירה דרך החלון אז מצאו את גופתה של האישה ועליה סימני אלימות. על פי החשד האישה נרצחה על ידי בעלה והמשטרה פתחה בסריקות לאיתורו. ממצב הזירה עולה כי התקרית אירעה כבר בשעות הבוקר.

המשטרה ומד"א הגיעו לדירה בעקבות דיווח של אחיה, אשר התלונן כי לא הצליח ליצור עמה קשר בימים האחרונים וכי הוא יודע על סכסוך בינה ובין בעלה. מעדויות של שכנים עולה כי כבר מזה יומיים שנשמעות מהדירה צעקות וקולות מריבה. אחד השכנים אף סיפר שפגש באישה לפני יומיים והבחין כי היא חבולה בפנייה. "אמרתי לה שתלך להתלונן נגד בעלה במשטרה ושפעם הבאה האגרוף שלו יכול להרוג אותה", אמר אחד השכנים.

מחמוד אבו עסבה פרמדיק ממד"א דן סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום ופגשנו את אחיה של האישה שהיה מודאג שאחותו לא התקשרה אליו כל היום. הצצנו לדירה והיא היתה נראית מסודרת להפליא. ניסינו להתקשר אך אף אחד לא ענה. יחד עם המשטרה וכיבוי אש פרצנו לתוך הדירה וגילינו לתדהמתנו גופה מגולגלת בתוך שמיכה שעליה כתמי דם. בדקנו דופק ונשימה ולא היה הרבה מה לעשות חוץ מלקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully