וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: הממשלה לוקה בסכיזופרניה פוליטית

12.11.2010 / 11:16

יו"ר האופוזיציה תקפה את הממשלה, בעקבות הצהרת שר החוץ לפיה "רק היפוכונדר פוליטי יכול להגיד שסוריה היא פרטנר לשלום". לדברי לבני, "הממשלה לא אומרת אמת ומנגנת שתי מנגינות"

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני מתחה הבוקר (שישי) ביקורת חריפה על הממשלה, בעקבות דברים שאמר אתמול שר החוץ אביגדור ליברמן לפיהם "רק היפוכונדר פוליטי יכול להגיד שסוריה היא פרטנר לשלום תחת ההנהגה הנוכחית".

במפגש שקיימה הבוקר עם חברי יישובים במועצה האזורית מנשה, אמרה לבני: "יש כאן ממשלה שלא אומרת אמת לעצמה ולציבור. הנהגה שמנגנת בשתי מנגינות ופוסחת במקביל בין שני הסעיפים היא לא הנהגה. שמעתי שליברמן אמר שמי שחושב להגיע לשלום עם סוריה הוא היפוכונדר פוליטי. אם כבר מדברים במונחים של פסיכיאטרים, אני חושבת שממשלה שמדברת יום אחר בקול כזה וביום אחר מדברת על שלום עם סוריה ועם הפלסטינים - זו ממשלה שמבטאת סכיזופרניה פוליטית".

בסיור שערך אתמול ברמת הגולן, אמר שר החוץ ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו: "רמת הגולן היא חלק בלתי נפרד מארץ ישראל. המטרה היא להכפיל את מספר התושבים בקצרין. מכאן התחלנו את מערכת הבחירות הקודמת וכאן נפתח את מערכת הבחירות הבאה".

ליברמן גם תקף את משטרו של בשאר אסד. לדבריו, קשה להתעלם מ"הידוק הקשר היום-יומי בין דמשק לצפון קוריאה ולאירן ומהעובדה שמרכז הטרור העולמי נמצא בדמשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully