וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה בעכו: נהג המשאית חשוד ברצח 2 חיילים

קובי מנדל

12.11.2010 / 11:47

שני קורבנות אירוע הדריסה בעכו הם סגן מיכל זוהר, בת 20 ממצפה גילון בגליל, שמתה הלילה מפצעיה, וסמ"ר איימן קזל, בן 20 מכפר מרר. הנהג הפוגע גבי חן חשוד ברציחתם, ומעצרו הוארך ב-9 ימים. עורכי דינו: הוא סובל ממחלת נפש

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד)

בית משפט השלום בעכו האריך הבוקר (שישי) בתשעה ימים את מעצרו של גבריאל (גבי) חן, נהג המשאית שדרס אמש למוות שני צעירים ופצע עוד תשעה בני אדם בתחנת אוטובוס בעיר. המשטרה חושדת כי חן, בן 45, פגע במכוון בתחנת האוטובוס ומייחסת לו עבירה של רצח. שני הצעירים שחייהם נקטלו כתוצאה מהדריסה הם סגן מיכל זוהר (20), קצינה בצה"ל ממצפה גילון שבגליל המערבי, וסמ"ר איימן קזל (20) מכפר מרר.

זוהר מתה במהלך הלילה מפצעיה בבית החולים בנהריה, לאחר שנפגעה אמש באורח אנוש. עוד תשעה בני אדם נפצעו באירוע הדריסה: שניים באורח קשה ושבעה באורח קל.

גבריאל (גבי) חן, נהג משאית בן 45 ואב לשלושה, שפגע בתחנת האוטובוס, ניסה על פי החשד להימלט מזירת האירוע, אך נעצר על ידי ניידות המשטרה. מחקירה ראשונית עולה, כי האיש סבל ככל הנראה מבעיות נפשיות ואמר לשוטרים מתחנת עכו שעצרו אותו: "אני דרסתי, וחבל שלא הצלחתי להגיע לצומת הרכבת. עשיתי זאת כנקמה על מה שעולל השב"כ לילדי". בית משפט השלום בעכו קבע הבוקר כי הוא יישלח להסתכלות פסיכיאטרית.

במשטרה סיפרו כי חן אמר בחקירתו כי ביצע את המעשה "כדי לנקום בשב"כ ובמשטרה שהרגו לו את הילד". חן, תושב שיכוני המזרח בעכו, חשוד ברצח וכן בנהיגה תחת השפעת אלכוהול. עורכי דינו של חן, זיו גלעד ורינת גלעד, אמרו בזמן הארכת מעצרו כי הוא מגיע ממשפחה נורמטיבית, אולם "בתקופה האחרונה הם ראו שמשהו לא בסדר איתו. הוא חושב שהמדינה והשב"כ וכל גופי השלטון מנסים לפגוע בו ואומר שרצחו לו את הילדים, למרות שילדיו בסדר. המשפחה ניסתה לקחת אותו לטיפולים פסיכיאטרים ולאשפזו, אבל ללא הצלחה. הוא כל הזמן ברח ואף עבר ניסיון התאבדות". הם העריכו כי חן סובל ממחלת נפש שהתפרצה, "שהתוצאה שלה היא האירוע שהיה אתמול".

גבריאל פגע באמצעות המשאית שבה נהג במספר בני אדם שעמדו בתחנת האוטובוס, המשיך בנסיעה, פגע במונית שנהגה נפצע קל והמשיך לצומת שטראוס, שם פגע במספר כלי רכב ונעצר לאחר שמאבטח של רכבת ישראל פתח באש לעבר גלגלי המשאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully