וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנתניה: הרוג ופצוע קשה מירי

איילה חננאל ואופק עיני

12.11.2010 / 1:40

צעיר בן 28 נורה למוות ברחוב סחלב בנתניה. חברו ששהה עימו נפצע קשה ופונה לבית החולים לניאדו בעיר. במשטרה מעריכים: הרקע לאירוע - סכסוך בין עבריינים

שלומי גבאי

יוסף תורג'מן, בן 28 תושב חדרה, נורה הלילה (שישי) למוות ברחוב סחלב בנתניה. חברו, בן 27 שהיה עמו בווילה בשכונת רמת פולג בעיר, נפצע באורח קשה. נסיבות האירוע עדיין נבדקות. שני הנפגעים נורו בפלג גופם העליון. להערכת המשטרה, הרקע לאירוע הינו סכסוך בין עבריינים.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הירי שפגע בשני הצעירים אירע בתוך הבית ברחוב סחלב בעיר, בו נמצאה גופתו של תורג'מן. על פי החשד, הצעיר שנפצע ניסה להימלט מהבית והתמוטט ברחוב זלמן שז"ר הסמוך בשל פציעתו. צוותי טיפול נמרץ של מד"א שהגיעו לדירה ברחוב סחלב ניסו לבצע פעולות החייאה בצעיר שהיה במקום אך נאלצו לקבוע את מותו. הצעיר שנפצע פונה במצב קשה לבית החולים לניאדו בעיר.

חקירת האירוע הועברה לימ"ר מרכז. כוחות משטרה, בפיקוד מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב בנצי סאו, ומפקד המרחב תת ניצב שמעון שומרוני, הגיעו למקום. הכוחות גילו בזירת הרצח שולחן ועליו עדויות למשחק קלפים שהתנהל במקום. על פי החשד, מספר אנשים נוספים נכחו במקום בעת האירוע.

ניצב משנה עמיחי אשל, מפקד תחנת נתניה, סיפר במקום האירוע כי "בסביבות השעה 1:30 דווח למוקד המשטרה בנתניה על אירוע ירי בשכונת רמת פולג בנתניה. כוחות המשטרה של תחנת נתניה הגיעו לזירה וזיהו אדם ירוי ללא רוח חיים בתוך הזירה. אדם נוסף שהיה בתוך הזירה פונה על ידי מד"א לבית החולים והוא מוגדר כרגע במצב בינוני. כוחות המשטרה כרגע מבצעים את פעולות החקירה הראשוניות כדי להבין את מהות האירוע".

"לא נותר אלא לקבוע את מותו"

הדובר המבצעי של מד"א, זכי הלר, סיפר לוואלה! חדשות כי "סמוך לשעה 1:20 התקבלה קריאה על שני פצועים ירי. צוותי טיפול נמרץ הגיעו למקום ומצאו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם. הפרמדיקים העניקו במקום טיפול רפואי לפצועים וניסו לבצע פעולות החייאה באחד מהם. לאחר ניסיונות החייאה קבעו הפרמדיקים את מותו. הצעיר השני נפצע באורח קשה ומפונה לבית החולים לניאדו".

אדי ורשילובסקי, פרמדיק ודובר מרחב מד"א שרון, סיפר לוואלה! חדשות: "יצאנו עם ניידת טיפול נמרץ לרמת פולג. בדרך ראינו שרוע על הכביש פצוע ירי קשה בן 27. התחלנו לטפל אותו - ובמקביל הוזעק עוד אמבולנס במהירות לטפל בפצוע נוסף בדירה. לצוות ברחוב לא נותר אלא לקבוע את מותו של הצעיר לאחר החייאה ממושכת".

השתתף בהכנת הידיעה: אריאל נוי.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully