וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעי התאונה בירדן הועברו לבתיה"ח בישראל

פנחס וולף ואריאל נוי

12.11.2010 / 1:08

נפגעי תאונת האוטובוס בירדן הועברו הלילה לבתי החולים בירושלים דרך מעבר אלנבי, לאחר תיאום שערך משרד החוץ. בתאונה נהרג גבר כבן 50, הודעה נמסרה למשפחתו

גופת הגבר כבן 50, שנהרג בתאונת האוטובוס בירדן, וכן חמישה פצועים מהתאונה הועברו אמש (חמישי) מירדן לישראל דרך מעבר אלנבי. אמבולנסים של מד"א העבירו את הפצועים, ביניהם פצועה אחת באורח בינוני וכעשרה פצועים קל, לבתי החולים הדסה עין כרם והר הצופים בירושלים. כמו כן עברו בחזרה לישראל ארבעה מטיילים נוספים שהיו על האוטובוס שלא נפגעו.

האוטובוס בו נסעו התיירים הישראלים התנגש אמש בשני כלי רכב, סמוך לעמאן בירת ירדן. קונסול ישראל ברבת עמון יצא לבית החולים בו שהו הפצועים ומשרד החוץ תיאם עם רשויות ההצלה והביטחון בירדן את העברתם של הפצועים ארצה.

מנכ"ל מד"א אלי בין סיפר לוואלה! חדשות טרם ההעברה כי "שלוש ניידות טיפול נמרץ ו-12 אמבולנסים יצאו לכיוון גשר אלנבי שם יחברו עם אמבולנסים ירדנים שיביאו את הפצועים". לדבריו, "אנחנו יודעים על פי משרד החוץ על הרוג ופצועים, חלק בינוני וחלק קל. ידוע שאלה משפחות יהודיות. מד"א נערך בתיאום מלא עם משרד החוץ ויש לנו נהלים והנחיות ברורות. חשוב שנדע שכל ישראלי שנפצע במדינה אחרת, מדינת ישראל תטפל בו ותדאג להביאו לארץ".

לפני כשנה נהרגו שני גמלאים מרמת גן ו-33 נוספים נפצעו כשהאוטובוס בו נסעו התהפך בדרכו לפטרה. התאונה אז אירעה באזור דבעה, כחצי שעה דרומית לעמאן. על פי דיווח של סוכנות הידיעות הירדנית פטרה, נהג האוטובוס איבד אז שליטה ברכב, שהחליק כתוצאה מהגשמים הרבים שירדו באותה תקופה במדינה.

(עדכון ראשון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully