וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובאו למנוחות הילדות שנרצחו על ידי אמן

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

11.11.2010 / 20:33

נטלי בת השש ורוני בת הארבע, שנרצחו על פי החשד על ידי אמן, הובאו למנוחות בבית העלמין כפר נחמן ברעננה. "אימצת את הבובות אל ליבך כמו אמא קטנה שלעולם לא תגדל", ספדה הגננת לרוני. מעצר האם, מיכל אלוני, הוארך בשמונה ימים

תאגיד כאן

מאות בני אדם ליוו הערב (חמישי) בבית העלמין כפר נחמן ברעננה את נטלי בת השש ורוני בת הארבע בדרכן האחרונה. שתי הילדות נרצחו אתמול, על פי החשד על ידי אמן מיכל אלוני בדירת סבתן ברחוב המעלות בעיר. האם חשודה שחנקה את בנותיה למוות.

"אהבת כל כך לשחק עם חבריך בפינת הבובות", ספדה הגננת רונית בייגל לרוני בת הארבע. "שם היית הכוכבת. מחבקת ומאמצת את הבובות אל ליבך כמו אמא קטנה שלעולם לא תגדל. כל כך קטנה, כל כך צעירה, כבר את איננה". אביהן של הילדות וילדיו לא חדלו לבכות וללטף את גופתיהן של בנותיו. "הן כל כך קטנות, למה?", זעקו.

הלווית נטלי ורוני אלוני שנרצחו על ידי אמם, מיכל אלוני, נובמבר 2010. נמרוד סונדרס
"כמו אמא קטנה שלעולם לא תגדל". הלוויית הילדות, הערב/נמרוד סונדרס

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום בכפר סבא את מעצרה של אלוני בשמונה ימים. מעצרו של אחיה, דני ברהמס, החשוד במעורבות ברצח הוארך עד יום ראשון. גופות הילדות נותחו במכון לרפואה משפטית באבו-כביר בפיקוח הסנגוריה הציבורית.

אלוני תישלח לבדיקה פסיכיאטרית על פי בקשת פרקליטתה, עו"ד אורית חיון מטעם הסניגוריה הציבורית, בכדי לבחון את מצבה הנפשי ואת כשירותה לשהות במעצר כשהחלופה היא אשפוז.

"רשויות הרווחה שליוו את המשפחה המאוד מורכבת הזאת במשך תקופה לא קצרה יכלו אולי למנוע את האסון הנורא הזה, לו החשודה היתה מקבלת טיפול ראוי, במיוחד לאור הראיות המצטברות בתיק על המצב הקשה והמצוקה הנפשית שבהם היא היתה נתונה לפני האירוע", אמרה עו"ד חיון בראיון לגלי צה"ל.

עדכןו ראשון: 19:59

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלווית נטלי ורוני אלוני שנרצחו על ידי אמם, מיכל אלוני, נובמבר 2010. נמרוד סונדרס
הלווית נטלי ורוני אלוני שנרצחו על ידי אמם, מיכל אלוני, נובמבר 2010/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully