וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים עצרה חוליה שתכננה לפגוע בישראלים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.11.2010 / 18:07

חוליה של 25 אזרחי מצרים המתגוררים ליד רפיח ואל עריש נעצרו על ידי כוחות הביטחון במדינה בחשד כי תכננו לבצע פיגועים נגד תיירים ישראליים בסיני

כוחות הביטחון המצרים עצרו חוליה המורכבת מ-25 אזרחים, המתגוררים באזור רפיח ואל-עריש שבסיני, בחשד שתכננו במסגרת קבוצה איסלמית קיצונית לבצע פיגועים נגד תיירים ישראלים וכוחות האו"ם המוצבים בסיני. כך דיווחה היום (חמישי) סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען".

מקורות ביטחוניים מצרים מסרו עוד כי מעצרם של ה-25 בוצע בשלושה שלבים, כשהראשון היה לפני שבוע והשלישי אתמול. עוד דווח כי נתפסו עימם ציוד חשמלי וציוד קשר. במהלך חקירתם, הודו חלק מהחשודים כי הכירו היטב גורמים שונים ברצועת עזה, ביניהם המבוקש מ"צבא האיסלם" שחוסל על ידי ישראל בשבוע שעבר, מוחמד נימנים.

נימנים נהרג בהתקפה ישראלית וכן נפצעו ארבעה בני אדם נוספים, לאחר שאירע פיצוץ ברכבו. לפי עיתון ה"טיים" מקור הפיצוץ היה טיל שנורה ממסוק צה"ל שחג בסמוך. נימנים, תושב מחנה הפליטים שאטי שממערב לעיר עזה, שהיה ברכב, נהרג במקום, ונוסע אחר נפצע יחד עם עוד שלושה עוברי אורח, שפונו לבית החולים שיפא בעזה. על פי את האינטרנט של "טיים" ישראל קיבלה סיוע ממצרים בפעולת החיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully