וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קבר את חברו בחצר ביתו לפני 10 שנים

איילה חננאל

11.11.2010 / 12:03

בעקבות מכתב אנונימי, הגיעו שוטרי מחוז י-ם לביתו של אזרח בלגי ובחפירות בחצר ביתו מצאו את גופת חברו שמת לפני עשר שנים. בחקירתו אמר החשוד כי קבר את חברו בהתאם לבקשתו

חוקרי מרחב מוריה במחוז ירושלים עיכבו הבוקר (חמישי) לחקירה אזרח בלגי כבן 60 המתגורר במושב אבן ספיר, בחשד שקבר ללא היתר לפני כעשר שנים בחצר ביתו את חברו. החבר היה גם כן תושב בלגיה, והוא מת מנזקי אלכוהול בבית החולים הדסה עין כרם.

במכתב אנונימי שהתקבל במרחב מוריה צוין כי תושב היישוב אבן ספיר קבר בשטח היישוב גופת גבר לפני כמה שנים. חוקרי המרחב פתחו בחקירה מאומצת, במהלכה הגיעו לזהותו של החשוד, אזרח בלגיה.

אמש הגיעו החוקרים לבית החשוד והחלו בחפירות בחצר ביתו בסיוע זק"א, במהלכן נמצא שלד גופת אדם. הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לוודא שאכן מדובר בחברו.

לחשוד אין מעמד משפטי מוגדר בישראל, והוא עוכב לחקירה. בחקירתו סיפר כי הגיע ארצה לפני כ-20 שנים עם זוג חברים. חברו, שהיה אלכוהוליסט, אושפז בהדסה עין כרם בעקבות בעיות כתוצאה משתיית אלכוהול ומת שם. הגופה נמסרה לחשוד לקבורה, ולדבריו, על פי בקשת המת, הוא קבר אותו בחצר ביתו מבלי להודיע על כך לשום גורם שלטוני.

מהחקירה עולה כי ככל הנראה החבר לא מת כתוצאה מעבירה פלילית, אולם במשטרה בודקים מול בית החולים את נסיבות שחרור הגופה לקבורה. החשוד שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully