וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום השנה למות ערפאת: 3 פצועים בעימותים

יהושע בריינר

11.11.2010 / 11:20

עימותים נרשמו הבוקר במספר מוקדים בגדה המערבית כשפלסטינים מיידים אבנים לעבר כלי רכב ישראלים. הגורם למהומות ככל הנראה הוא ציון יום השנה השישי למותו של ערפאת

מספר אירועים של יידויי אבנים אירעו הבוקר (חמישי) ברחבי הגדה המערבית, ככל הנראה על רקע ציון יום השנה השישי למותו של יו"ר הרשות הפלסטינית יאסר ערפאת. המהלך המהומות נפצעו שלושה בני אדם באורח קל ונזק נגרם למספר כלי רכב.

בכביש מספר 5, צפונית לאריאל, ובכניסה הצפונית לאפרת בגוש עציון נרשמו יידוי אבנים, אולם לא דווח על נפגעים. מוקדם יותר, סמוך להתנחלות איתמר שבצפון השומרון יידו פלסטינים אבנים וכן הבעירו צמיג. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק וכוחות הביטחון הוזעקו למקום בכדי להרגיע את הרוחות. במקביל, ליד הכפר חלחול הסמוך לחברון, אדם אחד נפצע קל בחזהו מאבנים שיודו לעבר רכבו ונזק נגרם למכונית.

מוקדם יותר הבוקר, נפצעו שתי נשים באורח קל לאחר שנפגעו מיידוי אבנים לעבר כלי רכב ישראלים סמוך לכפר אל ערוב, מצפון לחברון. הפצועות פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים. אחת הנשים נפגעה מרסיסים בעיניה, והשנייה נפגעה מאבן בכתפה. כמו כן, נזק נגרם לרכב נוסף, זמן קצר לפני כן. כוחות של צה"ל הגיעו למקום על מנת לפתוח בסריקות לאיתור מיידי האבנים.

היום לפני שש שנים מת בגיל 75 יו"ר הרשות הפלסטינית לשעבר, יאסר ערפאת. ערפאת כיהן כראש הארגון לשחרור פלסטין (אש"ף) משנת 1969, והיה ראש הרשות מיום היווסדה ועד מותו. בשנת 1993 זכה ערפאת בפרס נובל לשלום, לאחר שחתם על הסכמי אוסלו. ערפאת הובא לקבורה ברמאללה, סמוך למשכנו במוקטעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully