וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניקים מאוני' בן גוריון לא יצביעו לאגודה

10.11.2010 / 16:55

תלמידים באוניברסיטת בן גוריון המשרתים במילואים לא יצביעו בבחירות הקרובות לאגודת הסטודנטים בחודש הקרוב. לדברי אחת המועמדות, הדבר משקף "אווירה אנטי-צה"לית במוסד"

סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון הנמצאים בשירות מילואים פעיל לא יוכלו להצביע בבחירות הקרובות למועצת האגודה שיתקיימו בסוף החודש, כך עולה היום (רביעי) מבדיקת חדשות וואלה! חדשות. 52% מהסטודנטים הלומדים באוניברסיטת בן גוריון משרתים במילואים, מדובר בשיעור הגבוה ביותר מבין כלל האוניברסיטאות בישראל.

לדברי אורטל שמואלי, המתמודדת בבחירות למועצה מטעם הפקולטה למדעי הרוח מדובר בנוהג פסול המשקף את האווירה במוסד. "מדובר בפגיעה בזכות הדמוקרטית להצביע", אמרה שמואלי, "פגיעה המשקפת את האווירה הכללית באוניברסיטה שבה מילואימניקים חוששים ללכת עם מדים באוניברסיטה מפאת הפגיעה האפשרית בציונים".

ערן טרטאקובסקי, מזכ"ל מועצת התלמידים וקצין ביחידה מובחרת, הגיב לדברים ואמר כי הבעיה נעוצה באי הכנת תשתית תקשורתית שתאפשר את הצבעת הסטודנטים במילואים. ועדת הבחירות של האוניברסיטה, לדבריו, עוסקת כבר בפתרון הנושא, אך לא תוכל לאפשר את הצבעתם של מילואמניקים בבחירות הקרובות, אלא רק בשנה הבאה.

אגודת הסטודנטים: זו בעיה תקנונית

מאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון נמסר כי היא "עושה ככל יכולתה על מנת להקל, לשפר ולתגמל את ציבור המילואימניקים בקמפוס. אגודת הסטודנטים אף השקיעה 100,000 שקלים מתקציבה שלה ודואגת להתרים 50 אלף שקלים לנושא זה, לצורך עזרה למשרתי מילואים.

יחד עם זאת, באגודה מודים כי "אין ספק שבנושא הבחירות ישנה בעיה תקנונית, אותה מועצת הסטודנטים פועלת לפתור במהרה. אין להסיק מבעיה נקודתית זו על הלך הרוח הכללי באוניברסיטה בכלל ובאגודת הסטודנטים בפרט. אנו מקווים כי חברי המועצה שיבחרו בבחירות הקרובות יפעלו ביתר שאת לשינוי המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully