וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לבנון קיבלה הודעה על פינוי צפוי מרג'ר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.11.2010 / 8:50

עיתון בלבנון מדווח כי ביירות קיבלה מוושינגטון הודעה שלפיה, "ישראל רצינית מאי פעם בכוונתה לסגת" מחלקו הצפוני של הכפר רג'ר. גורם דיפלומטי: נתניהו וליברמן מעוניינים בכך

העיתון הלבנוני "א-נהאר" דיווח הבוקר (רביעי) כי ארה"ב הודיעה ללבנון בערוצים דיפלומטים כי ישראל "רצינית מאי פעם בכוונתה לסגת" מחלקו הצפוני של כפר רג'ר. גורם דיפלומטי מסר לעיתון כי האפשרות שישראל אכן תממש את הבטחתה לסגת "גבוהה מאוד" משום שראש הממשלה נתניהו ושר החוץ ליברמן מעוניינים בכך.

אתמול נפגש ראש הממשלה נתניהו עם מזכ"ל האו"ם באן קי-מון בניו יורק. נתניהו דיווח לבאן כי בכוונתו לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני עם שובו ארצה כדי לאשר את הסדר הנסיגה מחלקו הצפוני של הכפר רג'ר, שמבוסס בין היתר על השיחות עם יוניפי"ל.

ביום ראשון התייחס שר החוץ אביגדור ליברמן להסדר ברג'ר. במסיבת עיתונאים שקיים שר החוץ בירושלים בתום פגישה עם עמיתו הגרמני גוידו ווסטרוולה, אמר ליברמן: "היה אפשר להגיע להסדר משולש בין ישראל לאו"ם ולבנון ממזמן. מי שטרפד את זה הייתה ממשלת לבנון וחיזבאללה. אמרנו לראש הממשלה שזה אולי הזמן להגיע להסכם עם האו"ם ולא לחכות ללבנון. מקווה שזה יאושר בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully