וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הצית את בית אביו בשל מאבק על הירושה

רמי שני

10.11.2010 / 5:13

תושב אשקלון נאשם שהצית את בית אביו כיוון שזה נישל אותו מהירושה והבטיח לאחותו את המשק שברשותו. על פי כתב האישום, האיש איים: "אתם לא תיהנו מהבית הזה, אני אשרוף אותו"

כתב אישום הוגש אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב אשקלון בן 51, בגין הצתה על רקע סכסוך עם בני משפחתו על ירושה. כמו כן, המשטרה הגישה בקשה לעצור את האיש עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, האיש נעלב מכך שאביו, בן ה-94, נישל אותו מחלק מהירושה שעתיד להשאיר אחריו. האב הודיע כי יעביר את המשק שברשותו לבתו, אחותו של הנאשם. בתגובה, נאשם האיש שהצית את המשק. על פי כתב האישום, טרם ההצתה, איים האיש על אחותו כי הוא יצית את המקום אם הצוואה של האב לא תשונה לטובתו: "אתם לא תיהנו מהבית הזה, אני אשרוף אותו", אמר.

עוד עולה מכתב האישום, כי לפני כשבוע הוא הגיע לבית אביו במושב הסמוך לקריית גת, נכנס דרך המרפסת אל תוך הבית והצית ספה. שכן שראה את המעשה, התריע עליו לבני המשפחה ששהו באותה העת בבית והצליחו לצאת ללא פגע.

לאחר ההצתה, הגישה האחות תלונה במשטרה והחקירה הוטלה על קצין החקירות של משטרת קריית גת, פקד מורן יודלביץ. בחקירתו, הכחיש האח את החשדות המיוחסים לו. לטענתו, הוא "בכלל מתגורר באשקלון, אין לי רישיון נהיגה ובאותו לילה, הייתי עם אשתי בבית שלנו". צוות החקירה פעל לאתר נהגי מוניות שפעלו בליל ההצתה והצליחו להגיע אל הנהגים שהסיעו את האיש אל הבית וחזרה ממנו באותו לילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully