וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך לדוגמה? המורה חשודה בהכאת התלמיד

9.11.2010 / 22:31

תושב המרכז התלונן במשטרה כי המורה של בנו היכתה אותו, לאחר שניסתה להפריד בקטטה עם תלמיד אחר. בתלונה נטען כי המורה הטיחה את הילד וכתוצאה מכך הוא נחתך ודימם מצווארו

אב מהמרכז, התלונן במשטרה כי לפני כחודש מורה היכתה את בנו לאחר שהפרידה בקטטה בינו לבין ילד אחר. לטענת האב, בתחילת חודש אוקטובר התפתחה קטטה בין בנו לתלמיד אחר בכיתתו ומורתם ניסתה להפריד בין השניים על ידי כך שעיקמה בחוזקה את ידו של הבן ומשכה אותו לאחור. הילד התקשר לאביו וסיפר לו על שאירע והאב אמר לו לעזוב את בית הספר.

בתלונה נכתב עוד כי לפני שהספיק הילד לעזוב את שטח ביתו ספרו, המשיכה המורה לנהוג כלפיו באלימות. האב התלונן כי המורה תפסה את רצועת התיק של הילד וטלטלה אותו בחוזקה לצדדים. לאחר מכן, כך נטען, הטיחה אותו בקיר הכיתה. כתוצאה מכך נחתך הילד ודימם מצווארו. בעקבות המקרה החליט האב להעבירו לבית ספר אחר באזור המרכז.

ממחוז תל אביב של משרד החינוך נמסר בתגובה כי על פי בדיקה שערכה מנהלת בית הספר עם המורה עצמה ועם תלמידים ומורים שנכחו במקום, המורה לא הפעילה כוח חריג ולא גרמה לתלמיד חבלות כפי שנטען. יחד עם זאת נמסר כי מאחר שהוגשה תלונה במשטרה ראוי להמתין עד לגמר החקירה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully