וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב באזיקים: העבריין מיכאל מור נעצר

קובי מנדל

9.11.2010 / 19:22

המשטרה עצרה את העבריין שעמד במרכז פרשת "השוטרים הנוקמים" בחשד להחזקת רכוש גנוב והדחת קטינה לשימוש באלכוהול. ביהמ"ש האריך את מעצרו ביומיים

שלושה שבועות בלבד לאחר תחילת ריצוי מאסרם של ארבעת השוטרים מנהריה שהורשעו בהנחת מטעני חבלה בביתו של העבריין מיכאל מור, נעצר העבריין בחשד שהחזיק עם שניים מאנשיו רכוש גנוב ובחשד שהדיח עמם קטינה לשימוש באלכוהול. המעצר של השלושה התבצע בצימר בכפר ורדים. השלושה חשודים שסיפקו את המשקה האלכוהולי לקטינה אחת לפחות ששהתה עמם בצימר וכן ששידלו אותה לשתות את המשקה.

בחיפוש בכליהם של השלושה נמצאו מספר פריטים החשודים כגנובים. בית משפט השלום בקריות האריך ביומיים את מעצרם של מור ושל אחד החשודים ששהו בצימר ושחרר בתנאים מגבילים את החשוד השלישי. מהמשטרה נמסר כי מור טען במהלך מעצרו שחש ברע ולפיכך הוא אושפז תחת שמירה בבית החולים בנהריה והליך הארכת מעצרו נעשה שלא בנוכחותו.

בחודש ספטמבר 2009 גזר בית משפט השלום בנצרת 11 חודשי מאסר על מור, לאחר שהורשע באיומים ובסחיטה באיומים. מור שהוחזק במעצר מאז פברואר באותה השנה, שוחרר בעקבות כך ממעצרו חודשיים לאחר מתן גזר הדין. מאז הוא הספיק להיעצר עוד כמה פעמים. בחודש אוגוסט האחרון הוא נעצר על ידי היחידה המרכזית של מרחב הגליל בחשד למעורבות בניסיון חיסול וחודש וחצי לפני כן נחקר מור נחקר ביחידה הארצית של מרחב הגליל בחשד למעורבות בניסיון התנקשות אחר, אף הוא בנהריה. בתום חקירתו שוחרר מור ללא כל תנאים מגבילים.

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully