וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם המרכזי באונס בת"א הורשע בבעילה אסורה

איילה חננאל

9.11.2010 / 9:04

פרשת האונס הקבוצתי בה היו מעורבים מספר נערים מצפון ת"א עומדת לקראת סיכום. ביהמ"ש אישר את הסדר הטיעון עם הנאשם המרכזי, והוא הורשע בבעילה אסורה בהסכמה

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט המחוזי בתל אביב אישר הבוקר (שלישי) את הסדר הטיעון עליו הוסכם בין נציגי הפרקליטות לבין הנאשם המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי בצפון תל אביב. על פי ההסכם, יימחקו מכתב האישום המתוקן סעיפי האונס והתקיפה ויומרו לאישום של בעילה אסורה בהסכמה. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עונש מאסר של שש שנים ושמונה חודשים, ואילו פרקליטתו, קרן נהרי ביקשה מבית המשפט להסתפק בחודשים שבהם הוא היה נתון במעצר. הדיון בגזר הדין נדחה בחודש.

שלושה נאשמים נוספים בפרשה שנחשפה לפני מספר חודשים, הגיעו להסדרי טיעון כבר בתחילת החודש. אחד הנאשמים הודה במסגרת ההסדר בביצוע מעשה מגונה, השני הודה בשני סעיפים של סיוע לאונס, ואילו השלישי בבעילה אסורה בהסכמה ופגיעה בפרטיות. הסדרי הטיעון אושרו על ידי בית המשפט והנערים יישלחו לתסקיר בשירות המבחן, ולאחר מכן ייקבע האם להרשיעם במעשים.

לפי כתב האישום, הנערה פגשה את הנאשם העיקרי, א', בשנת 2006 כשהיתה בת 14 במסגרת לימודיהם, ובין השניים נוצר קשר זוגי. היא סיפרה לו בשלב מסוים על אהבתה ורגשותיה כלפיו ואף הוסיפה שתעשה כל מה שיבקש ממנה, כדי שלא ייפרד ממנה. היא גם אמרה שאם ייפרדו - היא תתאבד. מכתב האישום עולה כי א' ניצל את תלותה הרגשית בו והתעלל בה, תקף אותה, כינה בשמות גנאי, קילל אותה והעליב אותה. לאחר שהבין שיוכל לנצל אותה, הוא פנה אל הנאשמים האחרים שהם חבריו ומכריו והציע להם לקיים יחסי מין עם הנערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully