וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד החדש של השודדים בת"א: בתי הבושת

איילה חננאל

9.11.2010 / 3:35

כנופית שודדים הפועלת ברחבי תל אביב נוהגת להגיע לבתי בושת סמוך לשעות הסגירה ולשדוד באיומים ובאלימות אלפי שקלים. "הם יודעים שלא נתלונן. כבר חודש שאנחנו חיות בפחד"

בחודש האחרון תעשיית הזנות בתל אביב רועשת וגועשת. הסיבה? כנופיה של גנבים מתחזה ללקוחות ושודדת באיומי נשק את בתי הבושת ברחבי תל אביב. מעדויות שהגיעו לוואלה! חדשות עולה כי כבר ארבעה בתי בושת ברחבי העיר נפלו קורבן לכנופיה, שמנצלת את חששם של הנשדדים להתלונן במשטרה.

"כבר חודש שאנחנו חיות בפחד", מספרות הנשים בבתי הבושת שנשדדו. "הם היו אכזרים ואלימים והצמידו לאחת הבנות אקדח לראש, ואיימו עליה שאם היא לא מגלה להם איפה הכסף מוחבא, הם ירו בה. הם יודעים שאנחנו לא נתלונן במשטרה כי אז יסגרו לנו את בית הבושת ונשאר גם בלי פרנסה".

מעדויות הנשים עולה כי הכנופיה נוהגת להגיע לבתי הבושת סמוך לשעת הסגירה, כאשר הקופה מלאה אחרי יום עבודה. במקרים בהם נכחו שומרים בפתח בית הבושת, דאגו השודדים להלום בהם ואז לקשור את ידיהם ורגליהם. בחלק מהמקרים אף היכו וקשרו נשים שהתנגדו להם.

"מי שניסה לברוח נקשר"

הסערה שעוררו מעשי השוד הגיעה אף לאינטרנט, ובמספר צ'אטים הועלו הודעות המזהירות מהתופעה. אישה שהזדהתה כעוסקת בזנות כתבה כי "זה התחיל עם בית בושת במרכז תל אביב: באחד הערבים נכנס גבר ממוצא רוסי וביקש לקבל פרטים. אחת הבנות הכניסה אותו לחדרה ושם, תוך שהוא מצמיד אקדח לרקתה, הורה לשש הזונות בדירה לתת לו ולחבריו שנכנסו מיד אחריו את כל הכסף במקום. מי שניסתה לברוח או להתנגד נקשרה בחבלים".

בצ'אט ישנם פרטים על היקף ההון הנשדד: "בערב טוב דירה עושה לפחות 100 'כניסות', כלומר 25,000 שקלים. יש בכניסה מצלמות שמתעדות הכל, אבל מי יתלונן? בעל הדירה האמיתי לעולם לא ייחשף, הבנות בטח לא יתלוננו כי חלקן רשומות כמובטלות ומקבלות קצבה מהביטוח הלאומי ואם יגלו שהן עוסקות זנות ישללו אותה. אחרות חוששות מכל מגע עם המשטרה. בינתיים כולן קיבלו הוראה מפורשת לא להתנגד ולתת מיד את כל הכסף. אף בעל בית לא רוצה בלגן מיותר בדירה שמטילה לו ביצי זהב".

זו לא הפעם הראשונה שהשודדים נטפלים למי שלא יכול להתלונן: לפני כחודש עצרו שוטרי המפלג הרוסי של ימ"ר ת"א בפיקודו של רפ"ק אדי פלינר, כנופיה של שלושה גנבים שנהגו לשדוד בתי הימורים ברחבי העיר. כמו בשודים שבוצעו החודש בבתי הבושת, הגנבים נהגו להגיע לבתי הימורים סמוך לשעת הסגירה, לאיים באלימות ואף לתקוף את מי שהעז להתנגד. גם במקרה הזה איש לא הגיש תלונה במשטרה, אך בעקבות מידע מודיעיני שהוביל לפתיחתה של חקירה סמויה, הצליחו לעצור את השודדים. הקורבנות של אותם שודים אלימים ממשיכים לשמור על שתיקתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully