וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנגוט: התנהגות המתנחלים בהקפאה ראויה לציון

יהושע בריינר

9.11.2010 / 0:01

מתאם פעולות הממשלה בשטחים שיבח את הדרך שבה נקטו מרבית המתנחלים לאורך תקופת הקפאת הבנייה בהתנחלויות. לדבריו, הדבר עשוי לרמז על הבאות במקרה של התקדמות במו"מ

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף איתן דנגוט, אמר אמש (שני) כי הקפאת הבנייה בהתנחלויות "הוכחה כמוצלחת, לא רק בשל פעילות כוחות צה"ל, אלא בעיקר בשל התנהגות האוכלוסייה הישראלית שכיבדה את החוק למעט מקרים בודדים". בכינוס הפעלת מערך האש ולחימה בשטחים אורבניים הבינלאומי ציין דנגוט כי "התנהגות המתנחלים בעת ההקפאה ראויה לציון, מה שעשוי לרמז לבאות באם תהיה התקדמות כלשהי בתהליך המדיני".

דנגוט דיבר על השפעת אירן בנעשה בזירה הפלסטינית ואמר כי "אירן מפעילה מאמצים גרעיניים לייצור מדיניות חדשה במזרח התיכון וכן להוות איום על המשטר הדמוקרטי המערבי. היא מנסה לקדם אידיאולוגיה קיצונית, דרך חימוש ארגוני טרור ובאמצעות הברחות אמצעי לחימה דרך סודן, סוריה, תימן ומדבר סיני". לדברי דנגוט, חיזבאללה מחזיק כיום, בזכות הסיוע האירני, בכ-40 אלף טילים, המכסים כל נקודה בישראל וכי הארגון שיפר משמעותית את רמת הדיוק.

עוד אמר דנגוט כי בזכות שינוי המדיניות הישראלית בהכנסת סחורות לרצועה, חלה ירידה משמעותית בהברחות דרך המנהרות בציר פילדלפי, המשמשות כיום לדברי האלוף דנגוט לצורך הברחת אמצעי לחימה לטובת חמאס בלבד.

עדכון ראשון: 22:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully