וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועידת הקהילות היהודיות: מפגינים הפריעו לרה"מ

מערכת וואלה! חדשות

9.11.2010 / 0:01

מספר מפגינים קטעו את נאומו של נתניהו, בזמן שדיבר בוועידת הקהילות היהודיות בניו אורלינס על הדה-לגיטימציה של ישראל. המפגינים קראו בין היתר: "חוק הנאמנות עושה דה-לגיטימציה לישראל" ולאחר מכן הוצאו מהאולם והנאום נמשך

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ועידת הקהילות היהודיות בניו אורלינס שבארה"ב, נקטע אמש (שני) מספר פעמים בשל קריאות ביניים. כך דווח בערוץ הראשון. המפגינים שהפריעו לדבריו של נתניהו הוצאו מהאולם בכוח על ידי המאבטחים וראש הממשלה המשיך בנאומו, לקול קריאות עידוד מהקהל ששר "עם ישראל חי".

בזמן שנתניהו דיבר על הדה-לגיטימציה שנעשית לישראל בעולם צעקו לעברו מספר מהנוכחים, בין היתר, כי "הכיבוש עושה דה-לגיטימציה לישראל" ו-"חוק הנאמנות עושה דה-לגיטימציה לישראל". נתניהו עצמו אמר לאחר שהמפגינים הוצאו מהאולם כי הוא התכוון לדבר על דה-לגיטימציה של ישראל, "אך הם באמת טעו בכתובת".

ראש הממשלה הקדיש חלק רב מנאומו לאיום האירני. "הצורך הראשון הוא לזהות סכנה בזמן. הסיכון הגדול ביותר על ישראל והעולם היא אירן גרעינית", אמר נתניהו וציין כי טהרן ממשיכה בהכחשת השואה, בשליטתה על לבנון וסוריה ובהתעלמותה מארצות הברית. "כך היא עושה בלי נשק גרעיני, תארו מה תעשה לו יהיה לה, מה החמאס וחיזבאללה יעשו".

"הדרך הטובה ביותר להדוף שקרים זה עם האמת"

בהמשך דיבר נתניהו על המשא ומתן המדיני עם הפלסטינים ואמר כי הוא "מוכן לעשות פשרות בשביל שלום אמיתי עם הפלסטינים. אבל אני לא מוכן להמר על הביטחון של המדינה היהודית". לדברי נתניהו, "אם מנהיגי הפלסטינים רוצים לחיות בשלום לצידנו עליהם להיכנס למשא ומתן על השלום איתנו. מי שרוצה שלום צריך להפסיק לשים התניות. מול כל המחוות והצעדים שעשינו בשנה וחצי האחרונות, אני שואל - למה הרשות הפלסטינית מחפשת תירוצים? אולי הם חושבים שהם יכולים להימנע מהמו"מ ושהקהילה הבינלאומית תכפה על ישראל את דרישות הפלסטינים. אבל זה לא יקרה. בין היתר בגלל שידידי ישראל בארה"ב לא יתנו לזה לקרות".

בהתייחסו לדו"ח גולדסטון על מבצע "עופרת יצוקה" אמר נתניהו כי "השופט ריצ'ארד גולדסטון חייב לצבא הישראלי התנצלות. עלינו לפעול נגד השקרים כדי לדאוג שהאמת תצא לאור". נתניהו הוסיף כי "הדרך הטובה ביותר להדוף שקרים זה עם האמת". את נאומו סיים נתניהו כשהוא פונה לקהל ואומר כי "ישראל תמיד הייתה ביתנו ולעולם תהיה. נתראה השנה בירושלים המאוחדת".

עדכון ראשון: 20:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully