וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוויית האב שהוכה בקסדה: "המשפחה נקרעה"

רמי שני

8.11.2010 / 0:09

אלי איפרגן, שמת מפצעיו לאחר שהוכה לפני כחודש באמצעות קסדה מחוץ למועדון בת"א, הובא למנוחות באשדוד. קרובת משפחה: "משפחות נקרעות מדברים כאלה. לא להקל עם האחראים"

אלי איפרגן, שמת מפצעיו לאחר שהוכה לפני כחודש באמצעות קסדה בקטטה מחוץ למועדון בתל אביב, הובא אמש (ראשון) למנוחות באשדוד. עשרות בני משפחה וחברים ליוו אותו בדרכו האחרונה. אחיו שמעון סיפר כי אלי דאג מאוד לילדיו ולבני משפחתו. "לא משנה מה היה, הוא תמיד דאג שהילדים שלו יקבלו כל מה שצריך", אמר האח. הוא סיפר כי "יום אחד אלי הגיע לבקר את אמו ומצא שהיא אינה נקייה, והמטפלת לא הייתה לידה, אז הוא רחץ אותה בעצמו".

גיסו של אלי, מאיר, סיפר כי אלי היה אדם חרוץ מאוד. לדבריו, "היה לו עסק שרברבות. הוא עבד כל הזמן וקרע עצמו כדי להיות הכי טוב שאפשר". אלי הוא בן זקונים מבין 12 אחים. לפני מספר שנים מתה אחותו הבכורה.

"כועסים על המועדון"

חנה, קרובת משפחה שהייתה בלוויה, הביעה כעס על התנהלות מערכת המשפט בעניינו של אלי. לדבריה, "השופטים צריכים לתת עונש כבד לאדם שעשה זאת. לא יכול להיות שמקלים כל כך עם אנשים שהיו מעורבים באירוע כזה. זה הפך להיות הפקרות נוראית". היא הוסיפה כי "השופטים צריכים לראות איך משפחות נקרעות כשקורים אירועים כאלה".

הגיס מאיר הוסיף כי "יש כעס רב במשפחה על איש יחסי הציבור של המועדון בתל אביב בו אירעה התקרית". לדבריו, "בעינינו, הוא זה שגרם לקטטה שבה ספג אלי שלנו , אב לשלושה ילדים שנשארו בלי אב, את הקסדה בראשו".

נגד תוקפו של איפרגן, ישי סגן, הוגש לפני שבועיים כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב. סגן, תושב העיר בן 34, נאשם בעבירות של חבלה בנסיבות מחמירות וחבלה של ממש. בפרקליטות טרם הוחלט האם לשנות את סעיף האישום והחלטה על כך צפויה בימים הקרובים. במקרים דומים בעבר בהם מת מפצעיו אדם שהותקף, הסעיף הומר להריגה.

(עדכון ראשון 22:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully