וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקף נער בביה"ס כנקמה על הכאת בנו

רמי שני

7.11.2010 / 19:00

תושב אשדוד ואחיו חשודים כי תקפו נער בן 16 בחצר בית ספר בעיר, לאחר שזה היכה את בנו של אחד מהם. שני החשודים שוחררו למעצר בית

תושב אשדוד, בן 38, ואחיו בן ה-27 חשודים בתקיפת נער בן 16 בחצר בית ספר בעיר. בית משפט השלום באשדוד החליט לשלוח את השניים למעצר בית, ומשטרת לכיש פועלת לגיבוש תשתית ראייתית נגד השניים לצורך הגשת כתב אישום.

על פי החשד, שני האחים סברו כי הנער תקף את בנו של האח בן ה-38. השניים הגיעו ביום שישי האחרון לבית הספר "מקיף ז" באשדוד ונכנסו לחדרה של המנהלת. על פי החשד, השניים החלו לצעוק ולאיים עליה, ותבעו ממנה לטפל מיד בנער שבו חשדו בתקיפה. המנהלת ניסתה להרגיעם, אולם כאשר לא הצליחה, היא ביקשה מהם לעזוב את חדרה ואת שטח בית הספר.

האחים יצאו מחדר המנהלת ופנו לעבר היציאה של בית הספר. בשלב הזה, הצביע הנער שהותקף לטענתו, על הנער שתקף אותו והראה אותו לאביו ודודו. שני הבוגרים תקפו, לפי החשד, את הנער, שניסה להימלט. המנהלת, שהבינה כי מדובר בהתרחשות צפויה, הזעיקה את המשטרה מבעוד מועד. סיירים של משטרת אשדוד הגיעו למקום ועצרו את שני התוקפים.

המשטרה ביקשה בסוף השבוע מבית משפט השלום בעיר להאריך את מעצרם, אולם בקשת המשטרה נדחתה, והשניים שוחררו למעצר בית. עתה פועלת המשטרה לגבש את העדויות והראיות, בצירוף ממצאי החקירה של שני החשודים, לכתב אישום נגדם.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "אנו מגנים ומוקיעים את מעשה האלימות של האב בתוך המוסד החינוכי ורואים את האירוע בחומרה. בעקבות המקרה, הגישה מנהלת בית הספר תלונה במשטרה, אשר מטפלת במקרה. יצוין כי משרד החינוך פועל נמרצות למניעת אלימות במוסדות חינוך ולהבטחת המוגנות תוך יצירת אקלים חינוכי מיטבי. בתוך כך, בבית הספר תתקיים במהלך השבוע פעילות הסברתית להבהרת חומרת המקרה ולגינוי האלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully