וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: לחקור הפצת כרוזים נגד ערבים בצפת

7.11.2010 / 18:23

הפרקליטות פנתה למשטרה בבקשה לחקור את הפצת הכרוזים בצפת, בהם נכתב כי ראש העיר מנסה "לייסד מחנה פליטים לערבים שפלים". בבקשה נאמר כי קיים חשד לעבירות של הסתה לגזענות והעלבת עובד ציבור

המשנה לפרקליט המדינה פנה הערב (ראשון) למשטרה, על דעת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, בבקשה לפתוח בחקירה פלילית בחשד לעבירות הסתה לגזענות והעלבת עובד ציבור. זאת בעקבות הפרסומים על הפצת כרוז נגד ראש העיר צפת, אילן שוחט, ונגד האוכלוסייה הערבית בעיר בסוף השבוע האחרון. בכרוז נכתב, בין היתר, כי ראש העיר מבקש "לייסד מחנה פליטים ומאורת פריצים לסדיסטים ערבים חולי נפש שפלים".

במקביל, הגישה היום פרקליטות מחוז צפון כתב אישום נגד נער בן 17, תושב צפת, לאחר שקרא "מוות לערבים", "יהודי הוא נשמה, ערבי הוא בן זונה" ו-"מוסלמים מסריחים", במהלך הפגנה שאירעה בעיר לפני כשבועיים, על רקע קריאות הרבנים שלא להשכיר דירות לערבים.

כתב האישום הוגש באישור היועץ המשפטי לממשלה ומייחס לצעיר עבירות הסתה לאלימות, הסתה לגזענות, והתפרעות. במהלך ההפגנה, אף יידה הנאשם אבנים לעבר דירות סטודנטים ערבים אשר מתגוררים בעיר בשכירות. לפיכך, הוא הואשם גם בהיזק לרכוש מתוך מניע גזעני. הפרקליטות ביקשה להרחיק את הקטין מצפת עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully