וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו האב מאשדוד שהותקף בקסדה

אריאל נוי

7.11.2010 / 18:54

אלי איפרגן, שנפצע באורח אנוש לפני כחודש לאחר שהוכה בקסדה במהלך קטטה מחוץ למועדון בת"א, מת מפצעיו בבית החולים איכילוב. נגד תוקפו הוגש באחרונה כתב אישום בגין חבלה בנסיבות מחמירות. השר אהרונוביץ' למשפחת איפרגן: "אני המום וכואב. אלי נפל קורבן לטרור האלימות"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכה: יותם בן דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

אלי איפרגן, תושב אשדוד ואב לשלושה שנפצע אנושות לאחר שהוכה בקסדה במהלך קטטה שאירעה מחוץ למועדון לילה בתל אביב לפני כחודש, מת הערב (ראשון) מפצעיו בבית החולים איכילוב בתל אביב. כך נמסר מבית החולים. לפני כשבועיים הוגדר המצב בו היה שרוי איפרגן כמוות מוחי.

ד"ר חנוך אלרן מבית החולים איכילוב מסר לוואלה חדשות כי "אלי איפרגן נפטר הערב למרות כל מאמצינו מפגיעת מוח קשה מאוד. הוא נפטר לאחר שלבו הפסיק לפעום. ביצענו בו שני ניתוחים כדי לנסות להציל אותו מהפגיעה הקשה, אך בניתוח השני לבו לא עמד במעמסה". אלרן הוסיף כי איפרגן הגיע לבית החולים במצב קשה כשמוחו פגוע במיוחד, והיה ספק רב אם ניתן יהיה להצילו.

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' התקשר הערב למשפחתו של אלי איפרגן כדי להביע את תנחומיו. אהרונוביץ' אמר למשפחה כי "מבלי להתייחס לפרטי המקרה, אני רוצה להביע את תנחומיי הכנים. אני המום וכואב. כאבכם הוא כאבי. אלי נפל קורבן לטרור האלימות. אני רוצה לחזק אתכם ולקוות שנדע ימים טובים יותר. לא נפסיק להילחם בחזית האלימות".

נגד תוקפו של איפרגן, ישי סגן, הוגש לפני שבועיים כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב. סגן, תושב העיר בן 34, הנאשם בעבירות של חבלה בנסיבות מחמירות וחבלה של ממש. בפרקליטות טרם הוחלט האם לשנות את סעיף האישום והחלטה על כך צפויה בימים הקרובים. במקרים דומים בעבר בהם מת מפצעיו אדם שהותקף, הסעיף הומר להריגה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ספי ברא"ז-יונג, מפרקליטות מחוז תל אביב, בשעת בוקר מוקדמת התפתח ויכוח מילולי בין גבר ששהה מחוץ למועדכון וצעירה שהייתה עמו לבין איפרגן, שמעון אמיתי ושתי נשים נוספות. הוויכוח התלהט ובשלב מסוים זרק הגבר ששהה במחיצת הצעירה כוס לעברו של איפרגן, שבתגובה סטר לו.

מכתב האישום עולה כי זורק הכוס נמלט למתחם מועדונים סמוך תוך שהוא קורא לעזרה. סגן, שבאותו שלב רכב על אופנוע בסמוך למקום התגרה, הגיע למקום, הוריד את הקסדה מראשו וחבט עמה בראשו של איפרגן, שנפל על הרצפה. אמיתי פנה לסגן ואמר לו: "בוא הנה, מה עשית?".

בתגובה לשאלתו של אמיתי, היכה אותו סגן באמצעות הקסדה במצחו. כתוצאה מהמכה נגרמו לאיפרגן שברים בגולגולת ודימום שגרם ללחץ על גזע המוח. הוא אושפז בטיפול נמרץ נוירוכירורגי, אולם לאחר כשבוע הידרדר מצבו והוגדר כמי ששרוי במוות מוחי.

עדכון ראשון: 16:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully