וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הקשיש תקף מינית את נכדותיה של זוגתו

גלעד גרוסמן

7.11.2010 / 11:24

תושב ת"א בן 79 מואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי נכדותיה של בת זוגו. הנכדה הבוגרת סיפרה על המקרים לחברותיה, אך ביקשה לשמור זאת בסוד כדי למנוע פגיעה בסבתה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד גבר בן 79 בגין ביצוע מעשים מגונים בנכדותיה של בת זוגו בעת שהיו בנות 12 ו-10. מכתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין ניר ביטון מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי הגבר הכיר את בת זוגו לפני כ-12 שנה וכי במשך מספר שנים הם גרו יחד בדירה בתל אביב. לפני כשלוש שנים, כך נכתב, החל הנאשם לבצע מעשים מגונים בנכדתה המבוגרת יותר של בת זוגו, אז היתה בת 12.

בכתב האישום צוין כי האיש נהג לגעת בילדה באזורים מוצנעים בגופה ולנשק אותה בפיה. המעשים התרחשו במשך מספר חודשים ומקרה נוסף התרחש לפני כשנה. עוד נכתב כי לפני כשנתיים, כאשר היה הנאשם לבדו עם הנכדה הצעירה, הוא ליטף אותה באזוריה המוצנעים.

לטענת הפרקליטות, הנכדה הבוגרת יותר סיפרה לחברותיה על מעשיו מיד לאחר שהתרחשו, אולם ביקשה מהן לשמור זאת בסוד מכיוון שלא רצתה לפגוע בסבתה. הנאשם עצמו הודה שהיו שלושה מקרים בהם "מעד", כדבריו, אולם הכחיש את רוב המיוחס לו בכתב האישום. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully