וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הגירושין: האב מסרב לתת מזכרות לילדיו

עידן אבני

7.11.2010 / 11:01

לאחר 30 שנות נישואין החליטו בני זוג מהצפון לפרק את החבילה. האב, שקנה את רכוש הדירה המשותפת הפתיע את ילדיו כשסירב להעביר אליהם דיסקים ותמונות שלהם

סכסוך בין בני זוג מהצפון שהתגרשו לאחר 30 שנות נישואין, נגמר בהכרעת בית הדין כי על הבעל לשלם 15,000 שקלים תמורת הרכוש המשותף הנמצא בדירתם שהועמדה למכירה, ובתמורה יחזיק ברכוש כולו. לבני הזוג שלושה ילדים, וכשאלו באו לדרוש את רכושם, בהם דיסקים ותמונות מילדותם, גילו להפתעתם כי האב לא מוכן להוציא את הציוד מהבית והודיע להם שמבחינתו, הרכוש שייך לו.

הילדים התחננו, ניסו לדבר ללבו של האב, אולם ללא הועיל. הם פנו שוב לבית הדין הרבני, שם טען האב כי רכש מכספו את כל ציוד הבית ולכן הוא יחליט אם לתת את הרכוש לילדיו. בית הדין הרבני קבע שהילדים יזכו לקבל בחזרה את הדיסקים שאספו במהלך השנים, התמונות, הסרטים ושאר המזכרות של תקופת ילדותם.

אלא שבזה לא תמה הפרשה. האב פנה לבית הדין הרבני, הפעם בדרישה להפחית מסכום התשלום שנקבע לו תוך החסרת ערך חפצי הילדים. כעת הוא דורש לשלם 5,000 שקלים פחות מהסכום הראשוני. בשבועות הקרובים יקבע בית הדין האם חפציהם של הילדים אכן שווים את הסכום שנקב האב, או שמא הם יוכלו לקבל אותם ללא תשלום. עורך הדין מיקי שיפמן המייצג את האישה אמר: "לצערי הרב, נגרר מאבק הגירושין הזה לעיסוק חוזר ונשנה בזוטות, שביניהן ובין חלוקת רכוש צודקת רחוקה הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • גירושין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully