וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק משיב אש: הפסיקו לעסוק בפוליטיקה קטנטנה

6.11.2010 / 22:56

שר הביטחון שיגר מכתב לוועידת מפלגת העבודה בו הוא מגנה את המתקפה עליו ומאשים את התוקפים בעיסוק ב"פוליטיקה קטנטנה" שלא תורמת למשא ומתן המדיני

יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק שיגר הערב (שבת) מכתב לחברי הוועידה, ובו הוא פירט את עיקרי העשייה של חברי הסיעה, על פי תפיסתו. "מתוך כבוד כלפיכם וכלפי המצב הקריטי והמורכב של המדינה והמפלגה, בחרתי לנצל הזדמנות זו על מנת לפרוש בפניכם את האופן שבו אני רואה את המציאות העכשווית", הסביר במכתב.

"לצערי, במקום לגבות ולרכז מאמצים משותפים להצלחת התהליך המדיני כעת כפי שנדרש, יש מי שבחר לעסוק דווקא בימים הכי רגישים לתהליך המדיני, בפוליטיקה קטנטנה ופנים מפלגתית, עיסוק אשר 'בגלי ההדף' שלו אף עלול שלא לתרום להצלחת המאמצים לקיום משא ומתן מדיני להסדר וזאת בלשון המעטה", תקף ברק.

ברק הבהיר כי הוא איננו "עוין לשאיפות אישיות של חברים, אולם אני רואה בניסיון להציבן בקדמת הבמה, דווקא בעיתוי זה, חוסר אחריות משווע. את מיטב הכוחות והאנרגיות שלנו עלינו לתעל לטובת המדינה, חייבת מפלגת 'העבודה' חזקה ויציבה – כזו שתוכל להצביע על הכיוון הנכון מבלי שכוחות פנימיים מנסים לרפות את ידיה. באופן אישי אינני חושש ואינני נרתע לרגע".

"מציבים את 'האני' לפני המדינה"

ברק הוסיף כי "מהיכרותי את חברי הוועידה אני משוכנע כי דרך התככים והחתרנות הבלתי נלאית תזכה לכתף קרה ובכוונתי להמשיך ולהוביל את המפלגה מתוך שליחות ואחריות לגורל העם והארץ. החברים במפלגה ידעו לריב, להתווכח, לאחוז ביומרות אישיות אבל הם גם ידעו ברגע האמת לשים את טובת המדינה ואת טובתה של המפלגה לפני הטובה האישית והאגואיסטית שלהם ובכך הייתה גדולתם-בכך תמיד הייתה גדולתנו".

ברק המשיך ואמר כי "בחלוף השנים חלה הידרדרות תמידית בערך הרעות והאחדות הפנימית ובעיקר ביכולת ליצור עם סיום הוויכוחים אחדות פעולה. עלינו להיות מודאגים מהעובדה כי יש חברים המבקשים להפוך את היוצרות: להציב את 'האני' לפני המדינה, לבקש את האישי לפני התנועה והכל בהתערטלות ציבורית מוחלטת, ללא מינימום נדרש של חברות ואחריות, מבלי ליתן דין ודיין בפני החברים והתנועה".

דבריו של ברק באו בתגובה לדבריו של יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, שתקף אותו בחריפות לפני מספר ימים. בראיון שהעניק לערוץ 2 אמר עיני, כי "אין טעות שברק לא עושה". בהתייחסו לעובדת הלא חוקית שהועסקה בביתו של ברק, אמר עיני: "צריך להיות אהבל אמיתי כדי לעשות דבר כזה. מי מביא פיליפינית, תביא עובדת ישראלית. אתה שר בממשלה, אתה יודע שזה בניגוד לחוק, אז מה? מה אתה מקווה שלא יתפסו אותך? הנה, תפסו. ואם כבר תפסו אז תשלם את הקנס וגמרנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully