וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח במהלך שוד: אישה נדקרה בביתה בי-ם

איילה חננאל ואריאל נוי

5.11.2010 / 17:02

גופת אישה כבת 70 ועליה סימני דקירה התגלתה בבית בשכונת אבו טור בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי אלמונים נכנסו לביתה, שיספו את גרונה, גנבו חפצים ונמלטו מהמקום

חשד לרצח: גופת אישה כבת 70 ועליה סימני דקירה התגלתה בשעות הצהריים (שישי) בבית בשכונת אבו טור במזרח ירושלים. כוחות משטרה ומד"א הגיעו למקום. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי האישה הייתה בביתה לבד. ככל הנראה, אלמונים נכנסו לביתה, גנבו חפצים מהבית, דקרו אותה ונמלטו. נסיבות המקרה נחקרות בימ"ר ירושלים.

מהחקירה עולה, כי המשפחה המתגוררת בבית יצאה ממנו בשעות הבוקר והשאירה סבת המשפחה בביתלבדה . כשחזרו, גילו את הבית מבולגן ומיד חיפשו את הסבתא. לחרדתם, מצאו אותה בני המשפחה בחדר השינה כשגרונה משוסף. צוות מד"א ירושלים שהגיע למקום קבע את מותה, ללא ביצוע פעולות החייאה, כיוון שהיא מתה מספר שעות טרם נתגלתה.

גורם המעורב בחקירה מסר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בשוד אלים. "השודדים שראו את הקשישה, שיספו את גרונה והניחו אותה בחדר השינה על מנת שלא תפריע להם בהמשך השוד ובחיפושם אחר כסף ודברי ערך", אמר. כאשר צוות מד"א יצא משטח הדירה, אזרחים ותושבי המקום החלו להתפרע וליידות אבנים על המשטרה והצוות.

(עדכון ראשון: 15:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully