וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קטין דקר חייל בלוד - ונמלט למסתור

איילה חננאל

5.11.2010 / 1:48

המשטרה עצרה קטין תושב לוד בחשד שדקר חייל ופצע אותו בינוני בעיר לפני כשבועיים. הקטין נעצר בבית משפחתו בכפר לקייה שבדרום. מעצרו הוארך בשלושה ימים

קטין תושב לוד נעצר אמש (חמישי) בכפר לקייה שבדרום בחשד שדקר חייל בעת שזה היה בחופשה. כוחות משטרת לוד, סיירת מג"ב 7, וכוח מיוחד של מג"ב, עצרו את הקטין בן ה-17 בבית של בני משפחתו, לאחר מרדף של שבועיים. לדברי המשטרה, הקטין ביצע בעברו עבירות אלימות, סמים ורכוש. בית משפט השלום ברמלה האריך את מעצרו בשלושה ימים.

המקרה אירע לפני כשבועיים כאשר רפי כהן, חייל בן 20, יצא לחופשה מהצבא. בשעות הערב הוא הלך עם חברתו וחברים נוספים, לשבת בגינה הציבורית בלוד. בגינה שהו באותה עת גם חבורה של כ-12 צעירים שהיו שרויים בגילופין, בהם גם החשוד.

על פי החשד, בשלב מסוים החלו הצעירים לשרוק ולקרוא קריאות בעלות אופי מיני לעבר הבנות עימם ישבו כהן וחבריו. לדברי המשטרה, כאשר כהן העיר חזרה לאחד החשודים לחדול מהקריאות, החלו אלה לתקוף אותו. על פי החשד, הצעירים הצמידו אותו לגדר והקטין שבר בקבוק אלכוהול שהיה ברשותו ודקר באמצעותו את החייל בצלעותיו ובגרונו.

חבריו של החייל פינו אותו כשהוא פצוע באורח בינוני לבית החולים אסף הרופא שבצריפין, שם עבר ניתוח על מנת להוציא את שבר הבקבוק. "הם ניסו ממש לשחוט אותי", סיפר כהן לשוטרי תחנת לוד שהגיעו לבית החולים על מנת לגבות את עדותו. לדברי המשטרה, הקטין קשר עצמו בחקירתו למקום האירוע, אך הכחיש את מעשה הדקירה. עוד טען הקטין בחקירתו, כי הוא עישן חשיש ושתה אלכוהול בעת המעשה ולכן איננו זוכר דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully