וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע מאבטח שירה בחברו וערף את ראשו

4.11.2010 / 19:24

קיריל שיחרזייב הורשע ברצח חברו ולרי גיטלמן בשנת 2008. שיחרזייב ירה בחברו מטווח קרוב, חנק אותו ואז ערף את ראשו. השופט: "הירייה נעשתה בצלילות הדעת ובדם קר"

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה הרשיע היום (חמישי) את קיריל שיחרזייב ברציחתו של ולרי גיטלמן בדצמבר 2008. בין שני החברים פרץ ויכוח שבמהלכו ירה שיחרזייב, שעבד כמאבטח, כדור אחד בראשו של גילטמן. לאחר מכן חנק אותו וערף את ראשו, אותו השליך לפח אשפה ברחוב.

על פי כתב האישום שהוגש נגד שיחרזייב, הוא וגיטלמן, שניהם תושבי פתח תקוה, הכירו זה את זה בשנת 2001, כאשר עבדו יחד בחנות למוצרי בית. בליל הרצח נפגשו השניים בדירתו של גיטלמן ושתו יחדיו משקאות אלכוהוליים. בשלב מסוים, פרץ ויכוח ביניהם, לאחר שלטענת שיחרזייב, גיטלמן ניסה לסחוט אותו ואף תקף אותו. בשלב מסוים השתרע גיטלמן על הספה שבסלון דירתו. אז נטל שיחרזייב את האקדח ששימש אותו בעבודתו, נעמד כמטר מאחורי גיטלמן וירה ירייה אחת בראשו.

שיחרזייב לא הסתפק בכך. הוא נכנס למטבח, עטה כפפות גומי, נטל כבל חשמלי וחנק את גיטלמן על מנת "לוודא" את מותו. לאחר מכן לקח מהמטבח גרזן וסכינים ונעזר בהם על מנת לערוף את ראשו של גיטלמן. את הראש הערוף השליך לפח אשפה סמוך . מאוחר יותר חזר לדירה וניסה לטשטש את הראיות שהעידו על כך שנכח שם.

פרקליטו של שיחרזייב, עו"ד אורי קינן, טען בתחילת המשפט כי שיחרזייב לא היה כשיר לעמוד לדין בעת ביצוע הרצח וכי סבל מתופעות לוואי שנגרמו לו עקב טיפול תרופתי שניתן לו ובשל העובדה שהיה שיכור. בהמשך טען שיחרזייב שירה בגיטלמן לאחר שזה איים עליו בסכין.

השופטים דחו את הטענות הללו, קבעו ששיחרזייב כשיר לעמוד לדין וכי לא היה מדובר בהגנה עצמית או המתה כתוצאה מתגרה או קינטור. "הירייה שירה הנאשם בוולרי לאחר שהלה נשכב על הספה וחישב להירדם, נעשתה בצלילות הדעת ובדם קר. דבר אין לה עם תגובה להתגרות", כתב השופט מאיר יפרח בהכרעת הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully