וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: "לא תיאמתי את דבריי עם עיני"

4.11.2010 / 16:07

שר התמ"ת בן אליעזר, התייחס לקריאתו אתמול להביא מועמד חיצוני לראשות מפלגת העבודה: "לכל הנפגעים, כוונתי הייתה לשקם את הבית והמפלגה". הוא הוסיף כי דבריו לא תואמו עם יו"ר ההסתדרות, שתקף אתמול את השר ברק

שר התמ"ת בנימין בן אליעזר התייחס היום (חמישי) להצהרותיו אתמול, בדבר הצורך להביא מועמד חיצוני לראשות מפלגת העבודה. בסיור במכון התקנים אמר בן אליעזר: "כל מה שאמרתי היה כדי להבטיח מפלגת עבודה חזקה ואת תחילת חזרתה לקדמת הבמה הפוליטית ופעולה על מנת להחזיר לשורותיה את אלה שנטשו". לדברי בן אליעזר, "כל אלה שרואים עצמם נפגעים, שיתחילו לחשוב מה היתה כוונתי: לשקם את הבית והמפלגה ולהחזיר עטרה ליושנה".

דבריו של בן אליעזר נאמרו בסמיכות לדבריו יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, שתקף בחריפות את יו"ר המפלגה אהוד ברק. עיני אמר אתמול כי "אין טעות שברק לא עושה", ובהתייחסו לעובדת הלא חוקית שהועסקה בביתו, אמר כי "צריך להיות אהבל אמיתי כדי לעשות דבר כזה". היום אמר השר בן אליעזר כי דבריו לא תואמו עם יו"ר ההסתדרות.

אתמול קרא בן אליעזר להעמיד מועמד חיצוני בבחירות הבאות לתפקיד יושב ראש מפלגת העבודה. במהלך כינוס מזכירי סניף של המפלגה בכפר המכבייה ברמת גן בנוכחות כ-500 בני אדם, אמר בן אליעזר כי "מפלגת העבודה חייבת הנהגה אמיצה וחדשה, שתחזיר את העבודה לקדמת הבמה הפוליטית – הנהגה שתמנע את 'בשורת ששת המנדטים' ותוכיח לכל המלעיזים כי דרכה של המפלגה לא משה וכי עתידה עוד לפניה. הבשורה הזאת לא תשתנה עם ההנהגה הנוכחית ולא משנה מי יהיה בקדמת הבמה".

בן אליעזר, ששימש בעבר כיו"ר זמני של המפלגה, הוסיף כי אינו מתכוון להתמודד שוב על התפקיד. לדבריו, "באתי לכאן להודיע כי אינני מתכוון להתמודד על ראשות המפלגה בעצמי וגם איני רוצה להיות יו"ר זמני. לא באתי לחפש לא כבוד, לא כותרות ולא 'טייטלים'. באתי להיאבק יחד איתכם על דרכה האידיאולוגית של מפלגתנו, כדי להחזיר את קרנה ותפארתה של תנועת העבודה בעיני הציבור. בכוונתי לעבוד קשה יחד איתכם. באתי להציע שינוס מותניים, עבודה ביחד, חיזוק יסודות המפלגה ובנייתה מחדש ותחילת מאבק ארוך ואמיתי על שיקומו של הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully