וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בב"ש: האב נפל אל מותו לעיני אשתו ובנו

רמי שני

4.11.2010 / 14:13

תושב באר שבע בן 49 הגיע אמש לבניין מגוריו בבאר שבע ומצא כי בנו הקטן שנשאר בדירה נעל את הבית והשאיר מפתח במנעול. כשלא ענה לקריאות בני המשפחה, ניסה האב להשתלשל לדירה ממרפסת השכנים ונפל אל מותו

תושב באר שבע בן 49 מת היום (חמישי) בבית החולים סורוקה בעיר, לאחר שנפצע אמש כשנפל מהקומה הרביעית של בית מגוריו. מחקירת ראשונית של האירוע, עולה כי האיש ננעל מחוץ לדירתו בשעת לילה מאוחרת והחליט לעלות אל מרפסת השכנים ולהשתלשל ממנה אל מרפסת דירתו באמצעות חבל.

האיש, שבתו התחתנה רק לפני כשבוע, עלה לגג וניסה להגיע למרפסת, אך במהלך ההשתלשלות החליק ונפל לארץ. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק אליו, פינה אותו במצב קשה מאוד לבית החולים. הוא אושפז לטיפולים בפגיעות שהוגדרו רב מערכתיות ולפני הצהריים, נאלצו אנשי הצוות הרפואי בבית החולים לקבוע את מותו.

אחיינו של האיש, מישל בשני, סיפר לוואלה! חדשות, כי דודו חזר עם אשתו ואחד מחמשת ילדיהם לביתם. אז גילו, כי הבן הצעיר, שנשאר לישון בבית, נעל את הדלת והשאיר את המפתח במנעול. ביחד עם אשתו והילד שהיה עמם, הוא נכנס לקומת הבניין הרביעית וביקש מהשכנים לאפשר לו להשתלשל אל דירתו שבקומה השלישית. לפני שעשו זאת, התקשרו בני המשפחה למכבי האש בבקשה שיסייעו להם בפתיחת הדלת, אולם הם החליטו בסוף שלא להמתין כי האב היה מודאג לגורלו של הבן הקטן שנשאר בתוך הדירה ולא נענה לקריאות בני המשפחה.

האיש קשר חבל לנשיאת משאות אל מרפסת הקומה הרביעית ושילשל אותו למרפסת שבדירתם. אחר כך החל להחליק עליו מטה. לדברי האחיין, החבל נתלש מהמקום שבו הוא נקשר ולעיני אשתו ובנו, נפל הדוד מטה.

"הוא נפגע מהקורות של מרפסת הקומה השנייה, ואז נפל על דקל שבתחתית הבית", הוא סיפר, "במזל עבר שם אמבולנס באותו רגע. הם עצרו אותו וביקשו שיפנה אותו לבית החולים. הפינוי המהיר עזר להחזיק אותו בחיים עוד 12 שעות אבל לצערנו הוא נפטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully