וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקח משחר מזרחי: הוצמד עו"ד לשוטר שהרג בעתלית

קובי מנדל

4.11.2010 / 11:01

במשטרה לא לוקחים סיכון. כלקח מפרשת שחר מזרחי שירה למוות בפורץ ונשלח למאסר, הוצמד עו"ד לשוטר שירה הלילה למוות בעתלית בנהג מונית. הפרקליט: נשקפה לשוטר סכנת חיים

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק)

חקירתו של שוטר הסיור אביעד כהן בן ה-29 מתחנת טירת כרמל, שירה הלילה למוות בנהג המונית עופר גיל, בעת שזה ניסה לפי החשד לדרוס אותו עם מוניתו, הסתיימה בשעות הבוקר (חמישי). ממשרד המשפטים נמסר כי בתום חקירתו על ידי חוקרי מח"ש, שוחרר השוטר בערבות. גורמים במחוז הצפוני של המשטרה מסרו לוואלה! חדשות כי כלקח מפרשת שחר מזרחי שירה בפורץ ונידון למאסר, הוחלט עוד הלילה למנות לכהן עורך דין ולתפקיד זה מונה עו"ד טומי נדשי שהגיע למקום האירוע ומאוחר יותר נפגש עם השוטר.

נדשי אמר הבוקר כי מרשו הצליח להיאחז בחזית הרכב כדי לא להיזרק במהלך הנסיעה. עוד מסר הפרקליט כי הנהג החל לנסוע, בעוד השוטר ביקש ממנו שיעצור. "הנהג לא נענה לפנייתו", סיפר עו"ד נדשי, "השוטר הצליח לשלוף את אקדחו, ניסה לנפץ את השמשה הקדמית ללא הצלחה ואז הוא הצליח לנפץ את השמשה הצדדית שבדלת הנהג. הוא צעק לו פעם נוספת לעצור והזהירו שיירה באקדחו. כשלשוטר נשקפה סכנת חיים, הוא ירה מספר יריות לכיוון רגליו. השוטר נותר המום והמזל שהוא אדם חזק פיזית. מישהו אחר היה נופל ונדרס".

מפקד מרחב חוף של המשטרה, תת ניצב רוני עטיה אמר בתדרוך עיתונאים כי "מדובר באירוע של אלימות במשפחה. שוטרים מתחנת טירת הכרמל הוזעקו לאירוע וכשהגיעו למקום התוקף יצא מהבית והשוטרים ניסו לעצור אותו. בשלב זה הוא נכנס למוניתו וניסה לדרוס את השוטרים ואחד מהם נתלה על המונית לאורך מאות מטרים. השוטר חש שהוא נתון בסכנת חיים וירה בנהג. כרגע חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים נמצאים בשטח ואוספים ממצאים".

תנ"צ עטיה הוסיף כי השוטר היורה הוא שוטר ותיק וכי הוא נפצע באורח קל. בנוסף נאמר כי משפחתו של נהג המונית מוכרת למשטרה ולבעל הוצא צו הרחקה מהבית עקב מקרים של אלימות במשפחה. תנ"צ עטיה הוסיף כי "כפי שלמדתי מפרטים ראשונים, השוטר פעל כהלכה. הוא נאלץ לצערי לבצע את הירי מאחר והיה בסכנת חיים ואני מקווה מאוד שמצבו ישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully