וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן נגד אירן: "מטרפדים התהליך עם ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.11.2010 / 9:29

בראיון לעיתון כוויתי, תקף יו"ר הרשות הפלסטינית את טהרן וטען כי היא מתערבת בנושאים העומדים על הפרק במזה"ת. על התהליך מול ישראל אמר אבו מאזן: "ללא הקפאת בנייה, לא יחודש המו"מ"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן יוצא למתקפה חזיתית נגד אירן: בראיון לעיתון הכוויתי "אל-אנבאא'" אמר אבו מאזן (חמישי) כי אירן מתערבת בעניינים לא-לה במזרח התיכון, מטרפדת את התהליך המדיני וכן את שיחות הפיוס בין חמאס לפתח. "אירן מתערבת לא רק בפלסטין אלא גם במפרץ, בלבנון, בתימן ובמזרח התיכון באופן כללי", הסביר. בנוסף האשים את חמאס כמי שמשמשת ככלי משחק בשירות אירן.

בהתייחסו לקיפאון במשא ומתן המדיני עם ישראל, אמר אבו מאזן כי כל עוד לא יימצא פתרון לנושא הקפאת הבנייה בהתנחלויות בגדה המערבית, לא יחודש המשא ומתן. "זהו אינו תנאי מוקדם, לא הצבנו כלל תנאים מוקדמים. ההוכחה לכך היא ההסכמים בינינו לבין ישראל מאז שנת 1995 שאינם מאפשרים נקיטה בצעדים חד-צדדיים", אמר.

אבו מאזן סיפר עוד כי בתקופת ממשלת אולמרט, "דנו בכל סוגיות הסדר הקבע והיינו על סף הסכם. אולם למרבה הצער אולמרט נפל ומישהו בא במקומו". אבו מאזן הוסיף ואמר כי לא רמז מעולם שבכוונתו להתפטר מתפקידו אלא לא להעמיד את עצמו כמועמד לבחירות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully