וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק מחריף: ברק ביטל פגישה עם בן אליעזר

4.11.2010 / 8:10

לאחר ששר התמ"ת קרא להציב מועמד חיצוני בבחירות לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה, החליט שר הביטחון לבטל פגישה מתוכננת עמו. מקורבי ברק: "זאת הייתה אמורה להיות פגישה פוליטית"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: עידן גוראל)

עימות חזיתי בצמרת מפלגת העבודה: שר הביטחון ויו"ר המפלגה אהוד ברק החליט לבטל הבוקר (חמישי) פגישה מתוכננת עם שר התמ"ת, בנימין בן אליעזר. מקורביו של ברק אמרו לוואלה! חדשות כי "זאת הייתה אמורה להיות פגישה פוליטית, אבל לאחר הדברים של השר בן אליעזר אתמול, ברק החליט לבטל את הפגישה".

בן אליעזר התייחס אמש למצבה העגום של מפלגת העבודה וקרא להציב מועמד חיצוני בבחירות הבאות לתפקיד יו"ר המפלגה. במהלך כינוס מזכירי סניף של המפלגה שהתקיים בכפר המכבייה ברמת גן ושבו השתתפו כ-500 בני אדם, אמר בן אליעזר כי "מפלגת העבודה חייבת הנהגה אמיצה וחדשה, שתחזיר את העבודה לקדמת הבמה הפוליטית – הנהגה שתמנע את 'בשורת השישה מנדטים' ותוכיח לכל המלעיזים כי דרכה של המפלגה לא משה וכי עתידה עוד לפניה. הבשורה הזאת לא תשתנה עם ההנהגה הנוכחית ולא משנה מי יהיה בקדמת הבמה".

עוד אמר בן אליעזר בכינוס עם מזכירי הסניפים כי "נכון לרגע זה אינני תומך באף אחד מהמועמדים והמתמודדים על ראשות המפלגה. בבוא העת נדע לבחור במנהיג הראוי ביותר. ייתכן אף שאיננו מהמועמדים הידועים כיום, נעמידו בראשנו ויחד איתו נחזור להנהגת המדינה ולדרך אותה ידענו להוביל. אך במקום לחשוב על כיצד בונים את הבית, התחלנו כולנו בריצת אמוק, התחיל מירוץ השליחים להחתמה על הקדמת הבכירים (הכוונה לפעיליו של שר הרווחה יצחק הרצוג. פ.ו) והתחיל טירוף המפקד ומי כמוני מכיר את זה? התור לממשיכי דרכו של רבין לא נעצר וגודל המנדטים שמבטיחים לנו, רק הולך ומתארך. האומנם?"

בתוך כך, ברק הותקף אמש גם על ידי יו"ר ההסתדרות עופר עיני. בראיון ששודר בערוץ 2 אמר עיני כי "אין טעות שברק לא עושה. צריך להיות אהבל אמיתי כדי להעסיק פיליפינית, תביא עובדת ישראלית. אתה שר בממשלה, אתה יודע שזה בניגוד לחוק, אז מה? מה אתה מקווה שלא יתפסו אותך? הנה, תפסו. עיני הוסיף כי "תמכתי בברק בעבר ובכניסה לממשלה כי היה משבר כלכלי וחשבתי שזה היה לנכון. העבודה במצב קשה. בשביל לקום ולהתרוממם צריך מנהיג אמיתי. יש במפלגה חברה טובים, אבל זה לא מספיק כדי להתרומם".

בלשכת ברק הגיבו אמש בחריפות לדברי עיני ואמרו כי "בגילו ובמעמדו, היה ראוי שעופר עיני ישתחרר משפת השוק ומתכנים דומים ויאמץ לעצמו שפה וסגנון של שיח ציבורי ראוי". עוד נמסר מלשכת ברק כי "למפלגת העבודה יש חוקה, מוסדות ותהליכים והחברים הם שיקבלו את ההכרעות, לא יוזמות פרטיות של שרים או של חברי מפלגה חשובים ומכובדים ככל שיהיו. שר הביטחון מתכוון להמשיך להוביל את המפלגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully