וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרססים הם הבוגדים האמיתיים

דרור אידר

4.11.2010 / 7:40

קו ישר חורז את מנאצי הפצ"ר מנדלבליט עם מפ?געי "תג מחיר", קו של פחדנות ואי עשייה פרודוקטיבית, קו של נזק מוסרי וחברתי שאחריתו מסוכנת מראשיתו.

נאמר זאת באופן ישר וצלול: מרססי כתובות הנאצה הם הבוגדים האמיתיים. הבוגדים בחברה הישראלית ומערערים את יסודותיה העדינים של המדינה, יסודות המחברים בין הקטבים והקצוות פה; ולא רק בחברה הישראלית, גם בארץ ישראל ובערכיה בוגדים המנאצים הללו.

לא צה"ל וחוסנו עמדו לנגד עיניהם, אלא העצבים הרופפים של אלה הנרתעים ממאבק עקבי, לגיטימי וארוך טווח לשינוי פני החברה והממסד. ההשוואה בין הפמפלט האנטי?ישראלי של גולדסטון לרצונו של צה"ל לנקות עצמו מחשש אבק פגיעה במוסר הלחימה שלו הוא מעשה נבלה ובורות.

כמה משוגעים

כך מחבר משה בספר דברים את כיבוש הארץ עם החוסן המוסרי של העם, ולמעשה תולה את אחיזתנו פה בנקיות מוסרית: "והייתם נקיים מה' ומישראל - והיתה הארץ הזאת לכם לאחוזה".

המצב הפוליטי והמדיני של ישראל הוא מסובך דיו מכדי לאפשר לכמה משוגעים להכתיב לנו את סדר היום. אור וחושך מעורבים כאן מעשה יום ביומו. בדיוק על תקופה כזאת אמרו חכמינו בתלמוד "יבוא ולא אראנו". חכמינו שכרעו תחת עולו של שלטון זר היו שמחים ליום שבו יישבו צאצאיהם במדינה יהודית עצמאית ויוכלו לקיים סדרי משפט ושלטון. אבל, ביודעם את המורכבות והעדינות של תקופה כזאת, הוסיפו שהם מעדיפים רק לייחל לה ולא לחיות בה. והם ידעו מה שדיברו, משום שמי שאין לו עצבים של ברזל לקבל את המערכת הדמוקרטית ולהשתתף בפסיפס הקולות הישראלי מוטב לו שלא יהיה, כלומר יכבד ויישב בביתו (או בכלא) ואל יטריד אותנו בנוכחותו, שכן הוא מזיק באופן חמור גם לרעיונות שבשמם כביכול יצא לפגוע ולנאץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully