וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג מונית ניסה לדרוס שוטר, ונורה למוות

קובי מנדל

4.11.2010 / 8:13

עופר גיל, נהג מונית תושב עתלית, נורה למוות בידי שוטר שהגיע לטפל בתלונה על אלימות במשפחה. מפקד מרחב חוף של המשטרה: "הנהג ניסה לדרוס את השוטרים. השוטר חש שהוא בסכנת חיים וירה בנהג". פרקליטו של השוטר: "נשקפה לו סכנת חיים"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק)

עופר גיל, נהג מונית תושב עתלית בן 47, נהרג אמש (רביעי) מירי שוטר, לאחר שעל פי החשד תקף שוטרים שהגיעו לטפל בתלונה כנגדו. מפרטי המקרה עולה כי שוטרי תחנת טירת הכרמל הגיעו לרחוב נחל דליה בעתלית לטפל בתלונה על אלימות במשפחה כנגד גיל. על פי החשד, תקף גיל את השוטרים וניסה לדרוס אחד מהם אשר בתגובה ירה לעברו מספר יריות.

צוותי מד"א שהגיעו למקום החלו לטפל בנהג. ממד"א נמסר כי "הצוותים ביצעו בפצוע החייאה ממושכת, אך בסופה נאלצו לקבוע את מותו".

שוטר הסיור בן ה-29 שירה בגיל, מסר הלילה גרסה ראשונית לחוקרי המחלקה לחקירות שוטרים באשר לנסיבות האירוע. עו"ד טומי נדשי, פרקליטו של השוטר אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי השוטר הצליח להיאחז בחזית הרכב כדי לא להיזרק במהלך הנסיעה. עוד מסר הפרקליט כי הנהג החל לנסוע, בעוד השוטר ביקש ממנו שיעצור. "הנהג לא נענה לפנייתו", סיפר עו"ד נדשי, "השוטר הצליח לשלוף את אקדחו, ניסה לנפץ את השמשה הקדמית ללא הצלחה ואז הוא הצליח לנפץ את השמשה הצדדית שבדלת הנהג. הוא צעק לו פעם נוספת לעצור והזהירו שיירה באקדחו. כשלשוטר נשקפה סכנת חיים, הוא ירה מספר יריות לכיוון רגליו. השוטר נותר המום והמזל שהוא אדם חזק פיזית. מישהו אחר היה נופל ונדרס".

"השוטר נאחז בחזית הרכב"

מפקד מרחב חוף של המשטרה, תנ"צ רוני עטיה אמר בתדרוך עיתונאים כי "מדובר באירוע של אלימות במשפחה. שוטרים מתחנת טירת הכרמל הוזעקו לאירוע וכשהגיעו למקום התוקף יצא מהבית והשוטרים ניסו לעצור אותו. בשלב זה הוא נכנס למוניתו וניסה לדרוס את השוטרים ואחד מהם נתלה על המונית לאורך מאות מטרים. השוטר חש שהוא נתון בסכנת חיים וירה בנהג. כרגע חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים נמצאים בשטח ואוספים ממצאים".

תנ"צ עטיה הוסיף כי השוטר היורה הוא שוטר וותיק וכי הוא נפצע באורח קל. בנוסף משפחתו של נהג המונית מוכרת למשטרה ולבעל הוצא צו הרחקה מהבית עקב מקרים של אלימות במשפחה. עוד אמר כי "כפי שלמדתי מפרטים ראשונים, השוטר פעל כהלכה. הוא נאלץ לצערי לבצע את הירי מאחר והיה בסכנת חיים ואני מקווה מאוד שמצבו ישתפר".

(עדכון ראשון: 23:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully