וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "ראוי שעופר עיני ישתחרר משפת השוק"

4.11.2010 / 0:23

גורמים בסביבת שר הביטחון הגיבו לדברים שאמר יו"ר ההסתדרות, לפיהם "רק אהבל מעסיק פיליפינית". לדבריהם, "עיני צריך לאמץ סגנון של שיח ציבורי ראוי. ברק מתכוון להמשיך ולהוביל את המפלגה"

בלשכת שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, דוחים את הביקורת שנמתחה עליו אמש (רביעי) מצד יו"ר ההסתדרות, עופר עיני ושר התמ"ת בנימין בן אליעזר. גורמים בסביבת שר הביטחון אמרו כי "בגילו ובמעמדו, היה ראוי שעופר עיני ישתחרר משפת השוק ומתכנים דומים ויאמץ לעצמו שפה וסגנון של שיח ציבורי ראוי. מר בן אליעזר הוא ותיק חברי מפלגה ושותף מלא להובלתה ולמה שקורה לה ב-25 השנה, כולל בשנתיים וחצי האחרונות".

מלשכת ברק נמסר כי "למפלגת העבודה יש חוקה, מוסדות ותהליכים והחברים הם שיקבלו את ההכרעות, לא יוזמות פרטיות של שרים או של חברי מפלגה חשובים ומכובדים ככל שיהיו". עוד אמרו בלשכת ברק כי "שר הביטחון מתכוון להמשיך להוביל את המפלגה ולפעול בתפקידו כשר ביטחון להשגת שלום וביטחון לישראל. כל היתר יתברר במוסדות המפלגה ולא בכנסים או בראיונות טלוויזיה".

מוקדם יותר שודר בערוץ 2 ראיון עם עופר עיני, בו תקף בחריפות את ברק: "אין טעות שברק לא עושה. צריך להיות אהבל אמיתי כדי להעסיק פיליפינית, תביא עובדת ישראלית. אתה שר בממשלה, אתה יודע שזה בניגוד לחוק, אז מה? מה אתה מקווה שלא יתפסו אותך? הנה, תפסו. עיני הוסיף כי "תמכתי בברק בעבר ובכניסה לממשלה כי היה משבר כלכלי וחשבתי שזה היה לנכון. העבודה במצב קשה. בשביל לקום ולהתרוממם צריך מנהיג אמיתי. יש במפלגה חברה טובים, אבל זה לא מספיק כדי להתרומם".

במקביל, התייחס גם השר בן אליעזר למצבה העגום של מפלגת העבודה וקרא לשים קץ לשלטון ברק במפלגה ולהעמיד מועמד חיצוני בבחירות הבאות לתפקיד יושב ראש המפלגה. במהלך כינוס מזכירי סניף של המפלגה שהתקיים בכפר המכבייה ברמת גן ושבו השתתפו כ-500 בני אדם, אמר בן אליעזר כי "מפלגת העבודה חייבת הנהגה אמיצה וחדשה, שתחזיר את העבודה לקדמת הבמה הפוליטית – הנהגה שתמנע את 'בשורת השישה מנדטים' ותוכיח לכל המלעיזים כי דרכה של המפלגה לא משה וכי עתידה עוד לפניה. הבשורה הזאת לא תשתנה עם ההנהגה הנוכחית ולא משנה מי יהיה בקדמת הבמה".

(עדכון ראשון: 3.11 22:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully