וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיני נגד ברק: "רק אהבל מעסיק פיליפינית"

4.11.2010 / 0:30

על רקע הקריאות להחליף את יו"ר מפלגת העבודה, תקף יו"ר ההסתדרות בחריפות את אהוד ברק. בראיון לערוץ 2 התייחס עיני לעובדת הלא חוקית שהועסקה בביתו של ברק: "צריך להיות אהבל אמיתי כדי לעשות דבר כזה. מי מביא פיליפינית, תביא עובדת ישראלית"

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, תקף בחריפות את יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק. בראיון שהעניק לערוץ 2 אמר עיני, כי "אין טעות שברק לא עושה". בהתייחסו לעובדת הלא חוקית שהועסקה בביתו של ברק, אמר עיני: "צריך להיות אהבל אמיתי כדי לעשות דבר כזה. מי מביא פיליפינית, תביא עובדת ישראלית. אתה שר בממשלה, אתה יודע שזה בניגוד לחוק, אז מה? מה אתה מקווה שלא יתפסו אותך? הנה, תפסו. ואם כבר תפסו אז תשלם את הקנס וגמרנו".

עיני הוסיף כי "תמכתי בברק בעבר ובכניסה לממשלה כי היה משבר כלכלי וחשבתי שזה היה לנכון. העבודה במצב קשה. בשביל לקום ולהתרוממם צריך מנהיג אמיתי. יש במפלגה חברה טובים, אבל זה לא מספיק כדי להתרומם".

ח"כ איתן כבל התייחס לדברים ואמר הערב לוואלה! חדשות כי "ראוי שגם עופר עיני יזכור שהאהבל הזה, כפי שהוא כינה את ברק, הגיע לאן שהגיע בשנתיים האחרונות הרבה בעקבות תמיכתו של עיני".

גם בחודש יולי האחרון תקף עיני את ברק בחריפות ואמר כי הוא "איננו אמין". עיני אמר אז כי אם הוא צריך לבחור אם להאמין לברק או לפואד, הוא מעדיף להאמין לפואד, "שמעולם לא שיקר". עוד אמר עיני כי הוא פועל להכנסת מפלגת קדימה לממשלה, והדגיש כי אם אין תהליך מדיני, על מפלגת העבודה לצאת מן הממשלה.

יש לציין כי עיני תמך בהצטרפותה של מפלגת העבודה לממשלת נתניהו. בראיון שהעניק לתוכנית "לונדון וקירשנבאום" במרץ 2009 אמר יו"ר ההסתדרות כי "ממשלה צרה, שתתעסק כל הזמן בהישרדות, לא תוכל להתמודד עם המשבר הכלכלי". עוד אמר עיני כי "זו חובתה של מפלגת העבודה לשים בראש סדר העדיפויות את ההיבט החברתי-כלכלי ולכן יש להצטרף לממשלת נתניהו".

(עדכון ראשון: 3.11 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully